Slash 9.9 XTR je špičkové karbonové horské kolo na enduro, s nímž přejedete úplně všechno. Rám z karbonu OCLV pro horská kola s odpružením se zdvihem 170 mm a vysoko umístěným čepem zajistí optimální kontakt s povrchem na kamenech, při wallridech i ve strmých stoupáních. 29palcové kolo vpředu a 27,5palcové kolo vzadu umožňují hbité ovládání a kvalitní sada odpružení RockShox si poradí se vším, co na ni nachystáte. Dalším plusem je prvotřídní pohon Shimano XTR, který řadí přesně a skoro nic neváží.
Je pro vás vhodné, pokud…
Chcete to nejlepší karbonové kolo na enduro, které je k mání, a nehodláte šetřit na komponentech. Potřebujete stroj, který sjezdy zvládá levou zadní, ve stoupáních je dostatečně mrštný a díky odpružení s vysoko umístěným čepem má skvělý záběr i stabilitu. Bez velkého zdvihu nedáte ani ránu, ale byli byste rádi, kdybyste si při jízdě zpátky nahoru neoddělali nohy.
Získáte toto vybavení
Odpružený rám z karbonu OCLV pro horská kola s vysoko umístěným čepem a vnitřním úložným prostorem. 170mm zdvih vpředu i vzadu, vidlice RockShox ZEB Select+ s pružinou DebonAir a tlumičem Charger 3 RC2 a zadní tlumič RockShox Super Deluxe Select+. Pohon Shimano XTR se postará o přesné řazení a teleskopická sedlovka Bontrager Line vás nebude omezovat v pohybu. Univerzální karbonová kola Bontrager Line Elite 30 ve velikosti 29 palců vpředu a 27,5 palce vzadu umožňují použití bezdušových plášťů, jsou osazeny náboji Rapid Drive a pomohou vám zvládnout jakýkoli terén.
Na závěr
Pro všechny, kteří se spokojí jen s tím nejlepším, bude Slash 9.9 XTR splněným snem. Se zdvihem 170 mm vpředu i vzadu, prvotřídním odpružením, skvělým pohonem a karbonovými koly můžete stoupání zdolávat s lehkostí a z kopce se řítit na plný plyn.
Proč si je zamilujete
Rám: Karbon OCLV pro horská kola, vysoký hlavní čep, vodicí kladka,
vnitřní úložný prostor, hlavové složení s nastavitelným úhlem,
nastavitelná geometrie Mino Link, nastavitelné dávkování brzdné síly,
integrovaná ochrana rámu, vnitřní vedení, magnéziový kolébkový spoj,
ISCG 05, Active Braking Pivot, UDH, 148 × 12mm pevná osa, zdvih 170 mm.
Vidlice: RockShox ZEB Ultimate, pružina DebonAir, tlumení Charger 3 RC2,
kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih
170 mm.
Tlumič: RockShox Vivid Ultimate, 230 mm x 65 mm.
Maximální kompatibilní zdvih vidlice: 190 mm (délka osy ke korunce
606 mm), S: 190 mm (délka osy ke korunce 587 mm)
Přední kolo: Bontrager Line Pro 30, karbon OCLV pro horská kola, možnost
použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa.
Zadní kolo: Bontrager Line Pro 30, karbon OCLV pro horská kola, možnost
použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 děr, ořech Freehub
Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa.
Zadní rychloupínák: Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka.
Plášť: Velikost: S , M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, možnost
použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka,
120 tpi, 27,5 × 2,50 palce. / Velikost: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team
Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength,
aramidová patka, 120 tpi, 29 × 2,50 palce.
Těsnicí tmel Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz.
Páska do ráfku: Bontrager TLR.
Maximální velikost pláště: Rám: 2,50 palce, Vidlice: Viz výrobce
Řazení: Shimano XTR M9100, 12 rychlostí.
Přehazovačka: Shimano XTR M9100, Shadow Plus, dlouhé ramínko, pastorek max.
51 zubů.
Klika: E*thirteen LG1 Race, karbon, 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka
165 mm.
Středové složení: E*thirteen BB20-P, BSA se závitem, šířka 73 mm.
Kazeta: Shimano XTR M9101, 10–51, 12 rychlostí.
Řetěz: Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12 rychlostí.
Maximální rozměry převodníku: 1×: 34 zubů kulatý, 32 zubů oválný,
minimum 28 zubů
Sedlo: Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka: Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih
100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 345 mm. / Velikost: M,
M/L Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 170 mm, MaxFlow,
vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 485 mm. / Velikost: L, XL Teleskopická
sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 200 mm, MaxFlow, vnitřní vedení,
34,9 mm, délka 550 mm.
Integrovaná řídítka/představec: Integrovaná řídítka/představec
Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 27,5 mm, šířka 820 mm,
0stupňový sklon představce, délka představce 35 mm.
Gripy: Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání Lock-On.
Hlavové složení: Integrované ložisko, horní 1–1/8 palce, spodní
1,5 palce, možnost nastavení úhlu.
Brzda: Shimano XTR M9120, čtyřpístkové hydraulické kotoučové.
Brzdový rotor: Shimano RT86, 6 děr, 203 mm.
Rozměry kotouče: Maximální velikosti kotoučů – Rám: 220 mm, Vidlice:
viz výrobce
Hmotnost: M – 15.15 kg / 33.41 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez
duší)
Hmotnostní limit: Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg
(kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu).
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.