Na karbonovém enduro kole Slash 9.8 zvládnete velké terénní nerovnosti i řezání zatáček. Při sjezdech si uvědomíte, že jste tak rychle ještě nikdy v životě nejeli. Díky extrémně tuhému a odolnému karbonovému rámu, karbonovým kolům a nejpropracovanější technologii odpružení RockShox si tenhle 29palcový stroj s vysokým zdvihem zaslouží parťáky v podobě pravověrných bikerů nebo závodníků, kteří cílí na bednu.
Je pro vás vhodné, pokud…
Plánujete celodenní dobrodružství v pořádných horách, třeba při závodech v enduru nebo velkolepých výletech. Chcete lehký karbonový rám pohlcující vibrace a spíš než nablýskané prvotřídní osazení oceníte nastavitelnost odpružení.
Získáte toto vybavení
Celokarbonový rám z materiálu OCLV Mountain Carbon, zdvih 160 mm, zbrusu nové odpružení RockShox Super Deluxe Ultimate s vylepšeným tlumičem Thru Shaft a nejnovější vidlici RockShox ZEB s mimořádně bytelnými 38mm sloupky. Sadu SRAM GX Eagle s novou kazetou s 10–52 zuby, karbonová kola Line Carbon 30 s 108zubým nábojem Rapid Drive, abyste v případě potřeby mohli rychle vyrazit dopředu.
Na závěr
Je to král horských kol. Dostanete tu nejmodernější technologii odpružení obvykle vyhrazenou jen pro ta nejdražší kola a jako bonus i zbrusu nový rám. Čím rychleji pojedete, tím líp se bude ovládat. Takže do sedel!
Proč si je zamilujete
Rám | Hlavní rám a vzpěry z karbonu OCLV pro horská kola, vnitřní úložný prostor, kónická hlavová trubka, Knock Block 2.0, vnitřní vedení lanek Control Freak, Carbon Armor, chránič při přepravě, závitované středové složení, ISCG 05, 34,9mm sedlová trubka, hořčíkový kolébkový spoj, Mino Link, ABP, Boost148, zdvih 160 mm. |
---|---|
Vidlice | RockShox ZEB Select+, pružina DebonAir, tlumení Charger 2.1 RC, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 170 mm |
Tlumič | NOVÝ RockShox Super Deluxe Ultimate, pružina DebonAir, tlumič Thru Shaft se třemi polohami, 230 × 62,5 mm. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 180mm (596mm axle-to-crown) |
Přední kolo | Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV pro horská kola, možnost použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní kolo | Bontrager Line Elite 30, karbon OCLV Mountain, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 šroubů, unášeč SRAM XD, Boost148, 12mm pevná osa |
Přední náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní náboj | Slitina Bontrager, zapouzdřené ložisko, šest šroubů, 108zubý Rapid Drive, unášeč SRAM XD, Boost148, 12mm pevná osa. |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. |
Ráfek | Bontrager Line Elite 30 s možností použití bezdušových plášťů |
Plášť | : Velikost: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE4 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 × 2,40 palce. / Velikost: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Core Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 × 2,60 palce. |
Díl pláště | Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. |
Páska do ráfku | Bontrager TLR. |
Maximální velikost pláště | : Rám: 29 × 2,50 palce Vidlice: Viz výrobce |
Řazení | SRAM GX Eagle, 12 rychlostí. |
Přehazovačka | SRAM GX Eagle. |
Klika | : Velikost: S SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30 zubů, 55mm řetězová linka, délka 170 mm. / Velikost: M, M/L, L, XL SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30 zubů, 55mm řetězová linka, délka 175 mm. |
Středové složení | SRAM DUB, 73 mm, BSA závitované. |
Kazeta | SRAM Eagle XG-1275, 10–52, 12 rychlostí |
Řetěz | SRAM GX Eagle, 12 rychlostí. |
Maximální rozměry převodníku | : Max: 34T, Min 28T |
Sedlo | Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka | : Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 345 mm / Velikost: M, M/L Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 150 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 440 mm / Velikost: L Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 485 mm / Velikost: XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line Elite, zdvih 200 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 34,9 mm, délka 550 mm |
Řídítka | Bontrager Line Pro, karbon OCLV, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 820 mm. |
Gripy | Bontrager XR Trail Pro, slitina, zamykání. |
Představec | Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, kompatibilní s Blendr, 0 stupňů, délka 35 mm. |
Hlavové složení | Integrovaná ochrana Knock Block 2.0, poloměr 72 stupňů (včetně čipu pro nekonečný poloměr), zapouzdřené středové ložisko, horní 1–1/8 palce, spodní 1,5 palce. |
Brzda | Čtyřpístové hydraulické kotoučové brzdy SRAM Code R |
Brzdový rotor | : Velikost: S, M, M/L, L, XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 180 mm. / Velikost: S, M, M/L, L, XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm. |
Brašna | Sáček do rámu Bontrager BITS Internal Frame Storage Bag |
Hmotnost | M – 14.42 kg / 31.8 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.