Rail 7 je horské elektrokolo s vyšším zdvihem na náročné sjezdy. Vybavili jsme ho stejnými díly jako naše špičková trailová kola bez podpory šlapání, například lepší vidlicí, řazením a baterií, a navíc i výkonným pohonem Bosch, díky němuž máte v podstatě takové taxi, co vás vyveze na kopec.
Je pro vás vhodné, pokud…
Hledáte horské elektrokolo na traily, které drsný terén zvládá stejně jako trailová kola bez motoru. Víte už, jaká je s elektrokolem v horách zábava, a chcete investovat do kvalitnějších komponentů.
Získáte toto vybavení
Odolný slitinový rám se zadním zdvihem 150 mm a 625Wh vyjímatelnou integrovanou baterií, 160mm vidlice RockShox Domain, nejnovější chytrý pohonný systém Bosch Performance Line CX s dopomocí až do 25 km/h a nový ovladač s LED a Bluetooth® pro snadné připojení a zaznamenávání údajů o jízdě v aplikaci eBike Flow. Sada řazení 1x12 Shimano SLX/XT s hladkým chodem, teleskopická sedlovka, účinné čtyřpístkové brzdy Shimano na sebevědomé sjezdy a 29palcová kola Bontrager Line Comp 30 připravená na bezdušový systém (včetně tmelu).
Na závěr
Rail 7 jsme osadili celou řadou kvalitnějších komponentů, třeba lepším řazením, vidlicí nebo koly. Baterie s dlouhým dojezdem zajišťuje potřebný výkon pro jeden okruh za druhým s úsměvem na tváři od ucha k uchu.
Proč si je zamilujete
Rám | : Velikost: S Hliník Alpha Platinum, prohnutá horní trubka, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB), kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek Control Freak, hořčíkový kolébkový spoj, ochrana Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, 12mm pevná osa, zdvih 150 mm. / Velikost: M, L, XL Hliník Alpha Platinum, vyjímatelná integrovaná baterie (RIB), kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek Control Freak, hořčíkový kolébkový spoj, ochrana Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, 12mm pevná osa, zdvih 150 mm. |
---|---|
Vidlice | RockShox Domain RC, DebonAir, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 44 mm, velká korunka pro eMTB, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 160 mm. |
Tlumič | RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 170 mm (580 mm od osy ke korunce) |
Přední kolo | Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců |
Zadní kolo | Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 děr, Boost148, 12mm pevná osa, 29 palců |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. |
Plášť | Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 × 2,50 palce. |
Díl pláště | Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. |
Páska do ráfku | Bontrager TLR |
Maximální velikost pláště | : Rám: 29 × 2,60 palce, Vidlice: Viz výrobce. |
Baterie | Bosch PowerTube 625 Wh, chytrý systém. |
Nabíječka | Bosch standard 4A, 230 V, chytrý systém. |
Cyklopočítač | Bosch dálkové ovládání LED, chytrý systém. |
Motor | Bosch Performance Line CX, chytrý systém, magnéziové tělo elektromotoru, 85 Nm |
Řazení | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
Přehazovačka | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko. |
Klika | E*thirteen E*spec Plus, délka 165 mm. |
Rameno kliky | E*thirteen E*spec Plus, délka 160 mm |
Převodník | E*thirteen E*spec, 34 zubů, 55mm řetězová linka |
Kazeta | Shimano Deore M6100, 10–51, 12 rychlostí. |
Řetěz | Shimano Deore M6100, 12 rychlostí. |
Pedál | VP-536, nylonová platforma |
Maximální rozměry převodníku | : 1×: 34 zubů |
Sedlo | : Velikost: S, M, L, XL Bontrager Arvada, ocelové ližiny, šířka 138 mm. / Velikost: S, M, L, XL Bontrager Verse P3, ocelové ližiny. |
Sedlovka | : Velikost: S TranzX JD-YSP18, zdvih 100 mm, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 361 mm. / Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 310 mm. / Velikost: M, L, XL TranzX JD-YSP18, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 470 mm. / Velikost: M Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 150 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 410 mm. / Velikost: L, XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 450 mm. |
Řídítka | Bontrager Rhythm Comp, slitina, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 780 mm. |
Gripy | Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On. |
Představec | Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, 0 stupňů, délka 50 mm. |
Brzda | : Velikost: S, M, L, XL Čtyřpístkové hydraulické kotoučové brzdy SRAM Code R. / Velikost: S, M, L, XL Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120. / Velikost: S, M, L, XL Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120 |
Brzdový rotor | : Velikost: S, M, L, XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm. / Velikost: S, M, L, XL Shimano RT76, 6 děr, 203 mm. |
Sada brzd | Čtyřpístové hydraulické kotoučové brzdy SRAM Code R |
Rozměry kotouče | : Maximální velikosti kotoučů – Rám: 200 mm, Vidlice: viz výrobce |
Hmotnost | M – 23.95 kg / 52.81 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.