Rail 5 je horské elektrokolo na náročné sjezdy. Má stejné špičkové díly na traily jako naše běžná kola bez podpory šlapání. Navíc nabízí výkonný systém pohonu Bosch, takže máte k dispozici vlastní taxi na kopec.
Je pro vás vhodné, pokud…
Hledáte horské elektrokolo, které drsný terén zvládne stejně hravě jako trailová kola bez podpory šlapání. Chcete výkonný pohon Bosch, s kterým vyletíte na kopec a znovu se pustíte do dalšího sjezdu.
Získáte toto vybavení
Odolný slitinový rám se zadním zdvihem 150 mm a 500Wh baterií, která je v něm zcela usazena, 160mm vidlice RockShox 35 Gold RL optimalizovaná pro e-MTB, výkonný (250 W, 85 W) motor Bosch Performance Line CX k udržení rychlosti až 25 km/h a ovladač Purion. Dále pohon 1x12 se širokým rozsahem převodů k zajištění frekvence šlapání ideální pro motor, teleskopická sedlovka, výkonné 4pístkové brzdy pro větší jistotu při sjezdech a 29palcová kola s hbitými a zároveň přilnavými 2,6palcovými plášti.
Na závěr
Rail 5 je horské elektrokolo s vyšším zdvihem a nejlepším poměrem cena/výkon z naší nabídky. Zvládne stejné věci jako běžná trailová kola s vyšším zdvihem, jen s tím rozdílem, že vás navíc v mžiku vyveze zpět nahoru. Výkonný pohonný systém Bosch a odolné díly se postarají o téměř nekonečnou porci zábavy.
Proč si je zamilujete
Vidlice | RockShox 35 Gold RL, pružina DebonAir, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 44 mm, velká korunka pro eMTB, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 160 mm. |
---|---|
Tlumič | RockShox Deluxe Select+, 230 × 57,5 mm |
Přední náboj | Zapouzdřené ložisko Bontrager, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, ořech Freehub Shimano MicroSpline, Boost148, 12mm pevná osa. |
Ráfek | Alex MD35, kompatibilní s bezdušovými plášti, 32 děr, šířka 35 mm, ventilek Presta. |
Plášť | Bontrager XR4 Comp, drátová patka, 30 tpi, 29 × 2,60 palce. |
Řazení | Shimano Deore M6100, 12 rychlostí. |
Přehazovačka | Shimano Deore M6100, dlouhé ramínko. |
Rameno kliky | E*thirteen E*spec Plus, 34 zubů, délka 165 mm. |
Kazeta | Shimano Deore M6100, 10–51, 12 rychlostí |
Řetěz | Shimano Deore M6100 |
Pedál | VP-536, nylonová platforma. |
Sedlo | Bontrager Arvada, ocelové ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka | : Size: S TranzX JD-YSP18, zdvih 100 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm, délka 361 mm. Size: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm, délka 345 mm. / Size: M, L, XL TranzX JD-YSP18, zdvih 130 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm, délka 425 mm. Size: M, L, XL Teleskopická, Bontrager Line, zdvih 125 mm, vnitřní vedení kabeláže, 31,6 mm, délka 395 mm |
Řídítka | Slitina, Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm |
Gripy | Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On |
Představec | Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stupňů, délka 50 mm. |
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.