Fuel EX 7 exceluje v průletech zapeklitými pasážemi, kde kvalitnější odpružení rozhodně přijde vhod. Kombinací lehkého hliníkového rámu, kol připravených na bezdušový systém a spolehlivého pohonu 1x12 SRAM NX Eagle vzniklo úžasně všestranné celoodpružené horské kolo.
Je pro vás vhodné, pokud…
Hledáte kolo, se kterým si užijete každý trail, a chcete na něm mít lepší komponenty, například vidlici s citlivějším odpružením DebonAir nebo bezdušové pláště, které sníží hmotnost a zvýší přilnavost.
Získáte toto vybavení
Lehký a tuhý slitinový rám, 140mm vidlice RockShox s odpružením DebonAir pro hladší přejezd malých nerovností a tlumič FOX. Pohon 1x12 SRAM NX Eagle se širokým rozsahem převodů. Dále kola Bontrager s bezdušovými plášti a teleskopická sedlovka.
Na závěr
Fuel EX 7 je všestranný stroj na traily a do rozmanitého terénu. Kvalitnější komponenty má tam, kde na tom opravdu záleží. Jako v případě odpružení, pohonu a kol Bontrager připravených na bezdušový systém.
Proč si je zamilujete
Rám | Hliník Alpha Platinum, kónická hlavová trubka, Knock Block, vnitřní vedení lanek Control Freak, chránič dolní rámové trubky, ISCG 05, hořčíkový kolébkový spoj, Mino Link, ABP, Boost148, zdvih 130 mm. |
---|---|
Vidlice | RockShox 35 Gold RL, pružina DebonAir, tlumení Motion Control, zamykání, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 140 mm. |
Tlumič | : Size: XS , S Fox Performance Float EVOL, tlumení DPS se 3 polohami, optimalizováno v Trek Suspension Lab, 210 × 52,5 mm. / Size: S , M , ML , L , XL , XXL Fox Performance Float EVOL, tlumení DPS se 3 polohami, optimalizováno v Trek Suspension Lab, 210 × 55 mm. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 150mm (561mm axle-to-crown) |
Přední kolo | Bontrager Line Comp 30, umožňující použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní kolo | Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 54, 6 šroubů, ořech freehub Shimano 8/9/10, Boost148, 12mm pevná osa |
Přední náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, slitinová osa, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa. |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. |
Ráfek | Bontrager Line 30, možnost použití bezdušových plášťů, 28 děr, ventilek Presta. |
Dráty | DT Swiss Champion, J-Bend, Black |
Plášť | : Size: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR4 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 × 2,40 palce. / Size: XS , S Bontrager XR4 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 27,5 × 2,60 palce. / Size: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR4 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, bočnice Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 29 × 2,60 palce. |
Díl pláště | : Size: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. / Size: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager ventilek TLR, 50 mm |
Maximální velikost pláště | : Rám: 29 × 2,60 palce Vidlice: Viz výrobce |
Řazení | SRAM NX Eagle, 12 rychlostí. |
Přehazovačka | SRAM NX Eagle. |
Klika | : Size: XS , S , M , ML , L SRAM NX Eagle, DUB, 30T steel ring, Boost (52mm chainline), 170mm length / Size: M , ML , L , XL , XXL SRAM NX Eagle, DUB, ocelový převodník 30 zubů, Boost, délka 175 mm. |
Středové složení | SRAM DUB, 92 mm, PressFit. |
Kazeta | SRAM PG-1230 Eagle, 11–50, 12 rychlostí. |
Maximální rozměry převodníku | 34T |
Sedlo | Bontrager Arvada, ocelové ližiny, šířka 138 mm. |
Sedlovka | : Size: XS , S TranzX JD-YSP18, zdvih 100 mm, vnitřní vedení lanek, 31,6 mm, délka 361 mm. / Size: M , ML , L , XL , XXL TranzX JD-YSP18, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 445 mm. |
Řídítka | Slitina, Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 15 mm, šířka 750 mm |
Gripy | Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On |
Představec | Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stupňů, délka 50 mm. |
Brzda | : Size: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Hydraulická kotoučová verze Shimano, páčka MT4100, třmen MT410. / Size: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Shimano hydraulic disc, MT4100 lever, MT410 caliper |
Brzdový rotor | Shimano RT56, 6 děr, 180 mm. |
Hmotnost | M ‒ 14,48 kg (s těsnicím tmelem TLR, bez duší). |
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.