Všestranné krosové kolo Dual Sport 1 je určeno do každého prostředí a vyniká v různých terénech. Má lehký rám, robustní pohon a výkonné brzdy. Jeho široká kola a objemné pláště absorbují nerovnosti a náročný terén pro pohodlnou a sebevědomou jízdu na silnici, štěrkových stezkách, cyklostezkách a dalších površích.
Chcete lehké krosové kolo, které bude podávat výkon na asfaltu a současně poskytovat pohodlí na drsnějším terénu, a dokonce i na nenáročných trailech. Oceňujete jistotu, stabilitu, všestrannost a výkon při rekreačních nebo fitness jízdách a dojíždění v různém terénu.
Lehký hliníkový rám s elegantním vnitřním vedením lanek a úchyty na nosiče a blatníky, široká kola 650b a široké pneumatiky 50c pro větší výkon a pohodlí v různém terénu, spolehlivý pohon Shimano 2x8 se širokým rozsahem převodů, takže šlapání nebude nikdy příliš těžké ani lehké, pohodlné ergonomické gripy a výkonné mechanické kotoučové brzdy pro dobrý brzdný výkon za každého počasí.
Výkonné a všestranné krosové kolo Dual Sport 1 vám umožní prozkoumávat svět. Toto krosové kolo je ideální pro cyklisty, kteří rádi jezdí po silnici i po nenáročných trailech.
Proč si je zamilujete
Rám | Hliník Alpha Gold, vnitřní vedení lanek, úchyty na nosič a blatníky, kotouč s úchytem Post Mount, úchyt na stojánek. Rychloupínák 135 × 5 mm. |
---|---|
Vidlice | Dual Sport steel, internal brake routing, fender mounts, rack mounts, ThruSkew 5mm QR |
Přední náboj | Formula DC-20, slitina, 6 šroubů, rychloupínák 5 × 100 mm. |
Zadní náboj | Formula DC-22, slitina, 6 šroubů, ořech Shimano 8/9/10 Freehub, rychloupínák 135 × 5 mm. |
Ráfek | Bontrager Connection, dvoustěnné, 32 děr, šířka 20 mm, ventilek Schrader |
Plášť | Bontrager GR0 Comp, drátová patka, 60 tpi, 650 × 50c. |
Maximální velikost pláště | 27,5×2,0 palce |
Řazení | : Velikost: S, M, L, XL Shimano EF500, 8 rychlostí. / Velikost: S, M, L, XL Shimano EF500, 8 rychlostí. |
Přesmykač | Shimano Tourney TY710, objímka 34,9 mm, horní, spodní i horní tah. |
Přehazovačka | Shimano Altus M310. |
Klika | Kovaná slitina, 46/30, chránič řetězu, délka 170 mm. |
Středové složení | Zapouzdřené ložisko, 68 mm. |
Kazeta | Shimano HG31, 11–32, 8 rychlostí. |
Řetěz | KMC Z8.3 |
Pedál | Nylonová platforma Wellgo. |
Maximální rozměry převodníku | : 1×: 42 zubů, 2×/3×: 48 zubů |
Sedlo | Bontrager Sport. |
Sedlovka | Slitina, Bontrager, 27,2 mm, offset 12 mm, délka 330 mm. |
Řídítka | : Velikost: S, M Bontrager Riser, ocel, 25,4 mm, prohnutí 30 mm, šířka 600 mm. / Velikost: L, XL Bontrager Riser, ocel, 25,4 mm, prohnutí 30 mm, šířka 620 mm. |
Gripy | Bontrager Satellite. |
Představec | : Velikost: S, M Bontrager, slitina, objímka 25,4 mm, 10 stupňů, délka 90 mm. / Velikost: L, XL Bontrager, slitina, objímka 25,4 mm, 10 stupňů, délka 110 mm. |
Brzda | Mechanické kotoučové Tektro MD-U310, úchyt Flat Mount, kotouč 160 mm. |
Rozměry kotouče | : Maximální velikost kotouče: 160 mm |
Hmotnost | M – 13.88 kg / 30.61 lbs |
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.