Checkpoint ALR 4 je ve své řadě nejvýhodnější gravelové kolo. Kolo Checkpoint ALR 4 má rám z hliníku Alpha řady 300 a je proto stejně výkonné na hrbolatém štěrku jako na hladkém asfaltu. Checkpoint ALR 4 je díky řadě skvělých prvků, k nimž patří 11rychlostní pohon SRAM Apex a mechanické kotoučové brzdy, ideální výchozí stroj do světa gravelu.
Je pro vás vhodné, pokud…
Chcete se vrhnout do divokého světa gravelu a vybíráte kolo, které zvládne závody na 160 km i každodenní dojíždění. Checkpoint ALR 4 promění každou jízdu v dobrodružství.
Získáte toto vybavení
Hbitý rám z hliníku Alpha řady 300, skrytá lanka, která nepřekáží brašnám, integrované úchyty na nosič, blatník a rámovou brašnu, 1x11rychlostní pohon SRAM Apex pro hladké řazení při prudkých stoupáních a na rozmanitém terénu, mechanické kotoučové brzdy pro snadné a rychlé zastavení v jakýchkoli podmínkách, ráfky umožňující použití bezdušových kol a široké gravelové pláště Bontrager GR1 Team Issue 700x40c pro vyšší pohodlí a trakci.
Na závěr
Jste-li připraveni v rámci každodenních cest vyrazit na jakoukoli silnici, kolo Checkpoint ALR 4 vás v tom podpoří. Všestrannost je klíčová. Odolný slitinový rám, úchyty na všemožná příslušenství a široké pláště zaručující pohodlí a upravitelnost kdekoli, na silnici i v terénu.
Proč si je zamilujete
Rám | Hliník Alpha řady 300, kónická hlavová trubka, vnitřní vedení lanek, držák řetězu 3S, středové složení T47, úchyty na nosič a blatník, integrované úchyty pro brašnu na rám, kotouč s úchytem Flat Mount, 142 × 12mm pevná osa. |
---|---|
Vidlice | Checkpoint, full carbon, tapered carbon steerer, rack mounts, fender mounts, flat mount disc, 12×100mm thru axle |
Přední náboj | Bontrager slitina, zapouzdřené ložisko, kotouč Centerlock, pevná osa 100 × 12 mm. |
Přední rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka |
Zadní náboj | Slitina, Bontrager, zapouzdřené ložisko, kotouč Center Lock, ořech Freehub Shimano 11 rychlostí, pevná osa 142 × 12 mm. |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. |
Ráfek | Bontrager Paradigm, možnost použití bezdušových plášťů, 24 děr, šířka 21 mm, ventilek Presta. |
Dráty | 14 g, nerezová ocel, černá. |
Plášť | Bontrager GR1 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 120 tpi, 700×40c. |
Díl pláště | Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. |
Páska do ráfku | Páska do ráfku Bontrager Aeolus XXX. |
Maximální velikost pláště | 700×45 mm / 650×2,10 palce |
Řazení | SRAM Apex, 11 rychlostí |
Přehazovačka | SRAM Apex 1, dlouhé ramínko, převodník max. 42 zubů. |
Klika | : Velikost: 49 SRAM Apex 1, 40 zubů, DUB Wide, délka 165 mm. / Velikost: 52 SRAM Apex 1, 40 zubů, DUB Wide, délka 170 mm. / Velikost: 54, 56 SRAM Apex 1, 40 zubů, DUB Wide, délka 172,5 mm. / Velikost: 58, 61 SRAM Apex 1, 40 zubů, DUB Wide, délka 175 mm. |
Středové složení | SRAM DUB, T47 závitované, vnitřní ložisko. |
Kazeta | SRAM PG-1130, 11–42, 11 rychlostí. |
Řetěz | SRAM PC-1130, 11 rychlostí. |
Maximální rozměry převodníku | : 1×: 44 zubů, 2×: 50/34 |
Sedlo | : Velikost: 49, 52 Bontrager Verse Comp, ocelové ližiny, šířka 155 mm / Velikost: 54, 56, 58, 61 Bontrager Verse Comp, ocelové ližiny, šířka 145 mm |
Sedlovka | Bontrager slitina, 27,2 mm, offset 12 mm, délka 330 mm. |
Řídítka | : Velikost: 49 Bontrager Elite Gravel, šířka 38 cm. / Velikost: 52 Bontrager Elite Gravel, šířka 40 cm. Velikost: 54, 56 Bontrager Elite Gravel, šířka 42 cm. / Velikost: 58, 61 Bontrager Elite Gravel, šířka 44 cm. |
Omotávka na řídítka | Omotávka řídítek Bontrager Supertack Perf. |
Představec | : Velikost: 49 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 70 mm. / Velikost: 52, 54 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 80 mm. / Velikost: 56, 58 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 90 mm. / Velikost: 61 Bontrager Elite, 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 100 mm. |
Brzda | Tektro C550, mechanická kotoučová brzda, dva pístky, úchyt Flat Mount. |
Brzdový rotor | Tektro, Centerlock, 160 mm. |
Rozměry kotouče | : Maximální velikosti kotoučů: 160 mm přední & zadní |
Hmotnost | 56 – 9.80 kg / 21.61 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Firma TREK sídlí ve městě Waterloo ve státě Wisconsin (USA). Rodinný podnik založil Richard Burke v roce 1976, kdy začínal v malé továrně s výrobou ocelových jízdních kol a s pouhými pěti zaměstnanci. Během několika málo let firma zachytila trendy v oblasti jízdních kol a stále se rozrůstala. Začátkem devadesátých let začala vyrábět kola z tehdy nového materiálu – karbonu. V současné době firma TREK určuje trendy, kterými se ubírá vývoj v oblasti jízdních kol a je také považována za lídra v oblasti zpracování karbonu. Její vlastní technologie zpracování nazývaná OCLV, je s mnoha inovacemi aplikována ve výrobě již více než 18 let.
Kola TREK slavila úspěchy na velkých světových závodech a jsou s nimi spojena jména jako Lance Armstrong, Alberto Contador, Chris Lieto, Roland Green, Chris Eatough, Andrew Shandro nebo Travis Brown. V sezóně 2011 došlo ke spojení sil se značkou Gary Fisher. Tento duchovní otec horských kol nabízí své modely v TREK Gary Fisher Collection.
TREK to je prémiová značka, na kterou se můžete vždy spolehnout. Důkazem toho je doživotní záruka na rám kola.