Turbo Levo FSR Short Travel Comp 29 si bere všechny ty zázraky pomocného motoru z řady Levo FSR a redukuje délku rámu pro ty, kdo dávají přednost rychlosti před schopností zvládat veliké nárazy. Tohle kolo představuje dokonalou směs výkonu v terénu, příjemného ovládání, technologie a odolnosti. To znamená, že má dostatek prostoru nad horní rámovou trubkou, skvěle padne do ruky, má ultra-krátké řetězové vzpěry pro hbité ovládání a také nízký střed, díky kterému máte pocit, že se kolo neodlepí od trailu. K tomu se přidává efektivní a výkonná Technologie Turbo, která novým způsobem spojuje baterii a motor s rámem ze slitiny M5. Exkluzivní, na zakázku vyladěný motor plynule a tiše dodává pedálům až 530 W dodatečného výkonu, díky čemuž můžete stoupání zvládat zcela bez námahy, ale také umožňuje nastavit si výkon pro úsporu baterie. Baterie je, jak se sami přesvědčíte, dokonale zabudována do spodní trubky a přitom se dá snadno vyjmout, když ji chcete vyměnit nebo nabít. Má dlouhou životnost, aby zvládla dlouhé tratě a navíc je, společně s motorem, v konstrukci strategicky umístěna pro dokonalé vyvážení rámu. Tato verze má odolné osazení – vidlici FOX 34 Performance se zdvihem 140 mm, brzdy SRAM Guide R a sadu SRAM s jedním převodníkem, která se stará o řazení a převody. Přidejte k tomu všemu naši výkonnou aplikaci Mission Control pro dokonalé ovládání Technologie Turbo, integrovaný Trail Display zobrazující všechny potřebné údaje o jízdě a uvidíte budoucnost trailových kol.
Rám byl zkonstruován z naší slitiny M5 Premium Aluminum, která je stejně pevná a lehká, jako neuvěřitelně responzivní. Konstrukce rámu se točí okolo naší trailové geometrie se všemi charakteristickými znaky trailových kol, jako je nízký střed, prostorný kokpit a ultra-krátké řetězové vzpěry. Lanka jsou kompletně vedena vnitřkem rámu, včetně sedlovky Command Post IR, zatím co baterie a motor jsou dokonale zabudovány do spodní trubky.
Vidlice FOX 34 Performance má kratší zdvih o délce 120 mm a pevnou osu o průměru 15 mm. Vzduchové tlumení zajišťuje jemné a předvídatelné ovládání, které hladce kopíruje hrbolatý terén.
Brzdy SRAM Guide R nabízejí největší míru nastavitelnosti a brzdného výkonu ve své třídě.
RÁM
|
Specialized M5 Premium Aluminum, Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable and Command Post IR routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 120mm of travel |
---|---|
VIDLICE | FOX 34 Performance, air spring, 3-position lever adjust, 120mm travel, tapered steerer, 15×110mm thru-axle, 51mm offset |
ZADNÍ TLUMIČ | FOX FLOAT Performance, Rx Trail Tune, AUTOSAG, DPS damper, rebound and 3-position compression adjust, 197×47.6mm |
PŘEDNÍ NÁBOJ | Specialized disc, alloy, sealed cartridge bearings, 110×15mm thru-axle, 24h |
ZADNÍ NÁBOJ | Specialized disc, alloy, sealed cartridge bearings, 12×148mm thru-axle, 28h |
VÝPLET | DT Swiss Industry, stainless |
RÁFKY | Roval Traverse 29, hookless alloy, 29mm inner width, 24/28h, tubeless ready |
DUŠE | 29×1.75/2.4", 40mm Presta valve |
KLIKY | Custom alloy crankarms |
PŘEVODNÍKY | 32T |
STŘED | Integrated in motor |
ŘAZENÍ | SRAM GX, 11-speed, trigger |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX, long cage, 11-speed |
KAZETA | SRAM XG-1150, 11-speed, 10–42t |
ŘETĚZ | SRAM PCX1, 11-speed w/PowerLink |
PŘEDNÍ BRZDA | SRAM Guide R, hydraulic disc, metallic pads, Guide S4 4-piston caliper, 200mm rotor |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Guide R, hydraulic disc, metallic pads, Guide S4 4-piston caliper, 200mm rotor |
ŘÍDÍTKA | Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 27mm rise, 750mm width |
GRIPY | : Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness |
PŘEDSTAVEC | Specialized Trail, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise |
SEDLO | Body Geometry Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm |
SEDLOVKA | : Command Post IRcc, 12 position micro-height adjustable, alien head design, bottom mount cable routing, remote SRL lever, 30.9mm, S: 100mm, M/L/XL 125mm travel |
OBJÍMKA | Alloy, 34.9mm |
PA USER INTERFACE/REMOTE | Integrated Trail display, 10-LED battery display, Mission Control iOS/Android App |
PA BATTERY | Custom LEVO battery, 460Wh, 40×3.2Ah, ANT+/Bluetooth connectivity, IP 67 |
PA CHARGER | Custom charger, 42V4A w/Rosenberger plug |
PA WIRING HARNESS | Custom harness w/ Rosenberger plug |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde