Zcela nový model Levo poskytuje neuvěřitelný výkon pro jízdu na více trasách díky bezkonkurenční kombinaci kvality jízdy, využitelného výkonu a dojezdu kdekoli. Je to destilace, aplikace a zesílení 40leté posedlosti vytvářením nejlépe jezdících horských kol na světě. Od svého uvedení na trh nastavilo Levo laťku, o kterou usilují všechny ostatní e-MTB, a nové Levo ji opět zvyšuje.
Začíná to naším motorem Turbo Full Power 2.2 a jednotkou Turbo Connect Unit (TCU), které poskytují Levu plynulé a bezproblémové zesílení vašeho úsilí - 4× větší výkon, který vám umožní vybrat si, kde a kdy chcete jezdit. Levo také boří omezení, pokud jde o dojezd, a zesiluje vaše úsilí až na pět hodin jízdy na trailu. Nyní můžete jezdit dál a objevovat více než kdykoli předtím. A optimalizovaný podvozek se může pochlubit 150mm na míru vyladěným zadním odpružením a nastavitelnou geometrií, která zajišťuje stabilní a přirozenou jízdu jako žádná jiná. Protože na konci dne záleží hlavně na jízdě. Věřte tomu.
Posuňte svou jízdu na trailu na zcela novou úroveň s modelem Turbo Levo Comp. Díky našemu zcela novému slitinovému rámu M5, expanzivnímu 12rychlostnímu pohonu SRAM GX Eagle a máslovému odpružení FOX Performance s ním budete jezdit kolem všech ostatních.
RÁM
|
Specialized M5 premium alloy, headset adjust, BB height adjust, S-Sizing, internal cable routing, 150mm travel, 148mm spacing |
---|---|
TLUMIČ | : S1: FOX DPS Performance Series, 3-position lever, rebound adjust, 52.5×210mm, S2-S6: FOX FLOAT X Performance, LSR, 2-position lever, 55×210mm |
VIDLICE | : Fox Rhythm 36, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel |
PŘEDSTAVEC | Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
ŘÍDÍTKA | Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep |
OMOTÁVKA | Specialized Trail Grips |
SEDLO | Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
PŘEDNÍ BRZDA | : SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm |
ZADNÍ BRZDA | SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
PŘEHAZOVAČKA | SRAM GX Eagle, 12-speed |
ŘADÍCÍ PÁČKY | SRAM GX Eagle, 12-speed |
KAZETA | SRAM XG-1275, 12-speed, 10–52t |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | Praxis forged M30, custom offset, 160mm |
ŘETĚZ | SRAM NX Eagle, 12-speed |
PŘEVODNÍKY | SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, steel |
PŘENÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 15×110mm thru-axle, 28h |
RÁFKY | Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
ZADNÍ NÁBOJ | Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h |
PAPRSKY | DT Swiss Industry |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29×2.6" |
DUŠE | Standard, Presta Valve |
ZADNÍ PLÁŠŤ | Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5×2.6" |
SEDLOVKA | : X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm |
OBJÍMKA SEDLOVKY | Alloy, 38.6mm |
MOTOR | Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ | Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
BATERIE | Specialized M3–700, Integrated battery, 700Wh |
NABÍJEČKA | Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
KABELÁŽ | Custom Specialized wiring harness |
Firma Specialized byla
založena v Americe roku 1974 Mikem Sinyardem. O 7 let později vyrábí
své první horské kolo Stumpjumper, které mělo velký úspěch u široké
veřejnosti. V roce 1982 se firma stěhuje ze svých původních malých
skladových prostorů v San Jose do nových prostorů v Morgan Hill.
V následujicích letech vytvořil Specialized velmi úspěšný závodní
tým.
V průběhu dalších let Specialized stále vylepšoval a zdokonaloval svoji
výrobu – např. jako první vyrobil metal-matrix ráfek, který byl
veřejnosti představen v roce 1990. Specialized „rozjel“ velkou reklamní
kampaň v Kanadě a v Evropě, kde začal prodávat.
Během roku 1998 vydal Specialized několik pozoruhodných produktů –
včetně prvního cenově dostupného horského kola Stumpjumper Epic.
Firma Specialized díky svým velkým zkušenostem přišla na
trh s několika převratnými technologiemi, mezi které patří na příklad
systém Body geometry (BG), který vznikl za spolupráce s vědci a lékaři.
Body Geometry je patentovaná technologie navržená tak, aby při zvyšované
výkonnosti sportovce (cyklisty) se zachovávalo pohodlí a snižovala se únava
pohybového aparátu.
Specialized Body Geometry:
Technologie bot zde
Technologie helem zde
Technologie rukavic zde
Technologie sedel zde