Freerideové kolo co se nezalekne ani sjezdové trati. Zdvihy 190 a 180 mm, velmi nízká stavba rámu, dlouhý rozvor.
K tomu prémiový podvozek od RockShox v kombinaci ZEB a Vivid, progresivní kinematika, prostor pro dlouhé teleskopické sedlovky s průměrem 34,9 mm, oversize hlavová trubka. Whizz III je vybavený 27,5" výplety pro co nejvyšší odolnost, redukci setrvačných sil a gyroskopického efektu. Řazení SRAM Eagle Transmision je ovládáno bezdrátově, stejně jako teleskopické sedlovka. Brzdy SRAM DB8 jsme zvolili pro jejich konstantní vysoký výkon. Zapletená kola WTB Proterra Tough jsou vybavena ráfky s vnitřní výztuhou, ložisky EZO, volnoběžkou se záběrem každých 18° a speciálními pojistnými niply Pillar pro stabilitu výpletu.
Benefity
RÁM | Tepelně vytvrzená hliníková slitina 6061-T6, dělená horní rámová trubka, volitelný zdvih odpružení (140/160/180), s plovoucím čepem, UDH |
---|---|
ODPRUŽENÁ VIDLICE | vzduchová RockShox ZEB Select+ / 190 mm |
TLUMIČ | Rock Shox Vivid Select 250×75 |
HW TLUMIČE RÁM | Stainless 20×10 |
HW TLUMIČE VAHADLO | Stainless 20×10 |
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ | Sram DUB BSA |
HLAVOVÉ SLOŽENÍ | Acros ZS56/ZS66 |
ZDVIH VPŘEDU | 190 mm |
ZDVIH VZADU | 180mm |
ROZSAH PŘEVODŮ | 1×12, 10–52, 520 % |
ŘAZENÍ | AXS POD |
ZADNÍ MĚNIČ | Sram GX Eagle Transmission |
KLIKY | Sram GX Eagle, 170 mm, 32 zubů, CL55 |
KAZETA | Sram GX Eagle Transmission |
ŘETĚZ | Sram GX Transmission Flattop |
VODÍTKO ŘETĚZU | ISCG5 |
PŘEDNÍ BRZDA | Sram DB8 |
PŘEDNÍ KOTOUČ | Sram CenterLine 200 |
ZADNÍ BRZDA | Sram DB8 |
ZADNÍ KOTOUČ | Sram CenterLine 200 |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ | WTB, Vigilante TCS Tough/TriTec High Grip, 27,5×2,5", Black |
ZADNÍ PLÁŠŤ | WTB, Vigilante TCS Tough/TriTec High Grip, 27,5×2,5", Black |
ZAPLETEÁ KOLA | WTB PROTERRA TOUGH I30 |
PŘEDSTAVEC | Spank Spike Split 48 mm |
ŘIDÍTKA | Spank Spike Vibrocore, š. 800 mm, zvýšení 30 mm |
GRIPY | Herrmans, Luna Lock |
SEDLO | WTB Koda Sport |
SEDLOVKA | teleskopická bezdrátová Sram Reverb AXS, ø 34,9 mm, zdvih 170 mm |
Devadesátá léta byla výjimečná. Byla barevná a plná bláznivých trendů, které jsme všichni chtěli prozkoumat. Všude zněla svěží hudba, umělecká scéna vzkvétala a kolo se znovu stalo hlavním nástrojem zábavy. Byla to svěží atmosféra s novým přístupem a postojem. Outdoorové aktivity byly na vzestupu a my jsme chtěli boulderovat na každém kameni. Chtěli jsme vylézt na každou horu, na kterou jsme narazili, ale když jsme se dostali na vrchol, chtěli jsme z něj také pořádně sjet! K tomu jsme potřebovali ten správný stroj. Tehdy se zrodil Rock Machine: Rock z rockové hudby, kterou jsme poslouchali, rock z hor, na které jsme lezli 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Od skromných garážových časů v roce 1994 až po dnešní rychlou dobu se Rock Machine vždy řídil jednou základní zásadou: jezdit, aby nás to bavilo. Jistě, jsou za tím měsíce před obrazovkami počítačů a nespočet hodin strávených vylepšováním i těch nejmenších detailů … ale rok co rok jsme se nemohli dočkat okamžiku, kdy vypustíme naše rané prototypy do přírody. Jízda na nich z dílny do terénu a zpět, kdy je v těch nejvyčerpávanějších podmínkách tlačíme na maximum, je tou nejpříjemnější částí výzkumu a vývoje. Nejenže nám to umožňuje dát jezdcům příležitost splnit si své osobní výzvy a sny, ale hlavně to vykouzlí úsměv na tvářích lidí, kteří na našich kolech jezdí každý den! Dnes můžete kola Rock Machine Bikes najít ve více než 25 zemích a nabídka se rozrostla na více než 85 modelů kol a elektrokol.A nemáme v plánu zpomalit! Tak se k nám přidejte na této úžasné cestě!