Seznamte se s modelem Grifn: allroadovým kolem, které je rychlé a schopné na všech druzích povrchu: od hladkého asfaltu až po polní cesty. Toto kolo je pečlivě navrženo pro jezdce, kteří hledají to jediné kolo, které zvládne všechno.
Grifn je stvořen pro tvrdou a dlouhou jízdu, při které budete získávat vzpomínky a objevovat nové cesty. Je vyrobeno tak, aby dokázalo urazit další kilometry. Při tvorbě modelu Grifn spojila společnost Ridley rychlost plnokrevného silničního kola s pohodlím kola na šotolinu.
S rámem o hmotnosti 990 gramů (nelakovaný, ve velikosti medium) je Grifn rychlé a pohodlné silniční kolo připravené vyrazit do terénu díky maximální světlosti plášťů 38 mm. Existuje dokonce možnost přejít na 40mm pláště, pokud používáte pohon 1x, nebo přidat blatníky a světla poháněná dynamem, což umožňuje použít Grifn k jakémukoli účelu: je vhodný pro jízdu po silnici a broušení štěrku, stejně jako pro dojíždění do práce a jízdu na dlouhé vzdálenosti.
Povrch už nebude jezdce omezovat. Grifn je ideální volbou pro jezdce, kteří si nechtějí vybírat mezi silnicí a šotolinou. Ať už hledáte kolo na šotolinu pro objevování silnic v terénu a užívání si těch nejmalebnějších cest bez aut, nebo chcete občas vyrazit na silničním kole mimo vyšlapané cesty, abyste odbourali návyk, Grifn je pro to to pravé kolo. S modelem Grifn společnost Ridley porušuje pravidlo N+1 ve vlastnictví kola.
Název Grifn odkazuje na bájné zvíře gryfa, bájné zvíře s tělem lva a hlavou a křídly orla. Tento hybridní tvor symbolizuje vládu nad dvěma říšemi: zemí a nebem. Díky své všestrannosti dokáže i kolo Ridley Grifn vládnout dvěma říším: silnici a šotolině. Jako jezdec na kole Grifn budete vládnout asfaltu i polním cestám. Vzhledem k tomu, že se s kolem Grifn můžete vydat jakýmkoli směrem, lze toto kolo postavit jako silniční i šotolinové. Je zcela přizpůsobitelné přáním jezdce. Kolo Grifn je tak ideální pro jízdu po silnici i šotolině, dojíždění do práce i dobrodružství na dlouhé vzdálenosti.
Se zcela novou konstrukcí kola přicházejí nové tvary a nová geometrie. Geometrie kola Grifn je přizpůsobena jízdě po silnici i šotolině a byla navržena s využitím filozofie KOG (Kanzo Optimized Geometry) společnosti Ridley. To znamená, že geometrie je vyladěna tak, aby bylo dosaženo jízdních vlastností, které nejlépe odpovídají typu jízdy, pro který je kolo určeno. To se odráží v některých klíčových číslech geometrie, jako je úhel hlavové trubky a pokles spodního držáku.
Výsledkem je rychlé, reaktivní a zároveň stabilní a dobře vyvážené allroadové kolo. Grifn je silniční kolo zaměřené na šotolinu, které je dostatečně pohodlné pro dlouhé dny na nerovných cestách, ale zároveň dostatečně agresivní, aby se mohlo postavit do řady pro Gran Fondo. Je to ideální společník pro vytrvalostní jízdu.
Všechny jeho vlastnosti, geometrie a možnost jezdit jak s 1x, tak s 2x pohonem dělají z Grifnu mimořádně všestranné kolo, které vám dává nekonečné možnosti využití. S modelem Grifn společnost Ridley v podstatě porušuje pravidlo N+1, které se týká vlastnictví kola.
Type | All-Road |
---|---|
Family | Grifn |
Frame | Grifn, F-Steerer headtube, TA12×142mm, integrated dynamo routing |
Fork | 4ZA AllRoad , TA12×100 , Integrated dynamo routing , Fender mounts , Full Carbon |
Brakes | Flat Mount |
Groupset | Shimano GRX 600 |
Handlebar | Forza Cirrus , 420mm (cc) , Stealth Black |
Stem | Forza Stratos , 110 mm , Black Glossy |
Seatpost | Forza Cirrus , Carbon-Alloy , 10mm Offset , 350mm , 27,2mm |
Tires | Vittoria Zaffiro Pro , 700×32c , Foldable |
Belgická společnost Ridley byla založena v roce 1997. Od svého založení stojí největší výrobce jízdních kol pevně v čele produktových inovací. Jeho prvním inovativním vývojem bylo kuželové hlavové složení, které bylo představeno v roce 2001 na kole Ridley Damocles. Tento vývoj se následně stal standardem v cyklistickém průmyslu. Od té doby společnost Ridley nepřestává technologicky udivovat aerodynamickými silničními a gravelovými koly.