Tento plnokrevný závodní kůň se osvědčil na okruzích světového poháru a pro svou pověstnou spolehlivost a výkonnost si ho vybralo nespočet soukromníků.
Jedná se o největší kolo v řadě define. Je to v podstatě sjezdové kolo, na kterém lze jezdit do kopce. Míchání velikostí kol je pro takové kolo nejlepším řešením a po mnoha testech a zpracování názorů jsme se rozhodli zavést řešení, o kterém jsme skutečně přesvědčeni, že má pro mnoho jezdců velký smysl. Velké, rychle se otáčející 29" kolo vpředu brázdí nerovný terén a menší kolo 27,5 vzadu je schované a umožňuje větší zdvih odpružení bez kontaktu s rámem nebo částmi karoserie. Nezapomínejme, že se stále jedná o definitivu - což znamená, že je postavena na nádherném slitinovém rámu s hydroformovanými trubkami na zakázku, skrytým vedením vnějších kabelů, velkými ložisky a radikální geometrií!
S více než 150mm zdvihem vzadu a 160mm vidlicí se tento slitinový 29er dokáže prodírat těmi nejdrsnějšími podmínkami a zároveň se cítí skvěle na široké škále trailů.
Když jsme před dvěma lety uvedli na trh synonymum, lidé nevěřícně kroutili hlavou. Toto kolo bylo na míle vzdálené jakémukoli kolu s krátkým zdvihem, které se kdy sériově vyrábělo.
Jedná se o největší kolo v řadě define. Je to v podstatě sjezdové kolo, na kterém lze jezdit do kopce. Míchání velikostí kol je pro takové kolo nejlepším řešením a po mnoha testech a zpracování názorů jsme se rozhodli zavést řešení, o kterém jsme skutečně přesvědčeni, že má pro mnoho jezdců velký smysl. Velké, rychle se otáčející 29" kolo vpředu brázdí nerovný terén a menší kolo 27,5 vzadu je schované a umožňuje větší zdvih odpružení bez kontaktu s rámem nebo částmi karoserie. Nezapomínejme, že se stále jedná o definitivu - což znamená, že je postavena na nádherném slitinovém rámu s hydroformovanými trubkami na zakázku, skrytým vedením vnějších kabelů, velkými ložisky a radikální geometrií!
V poslední době se cyklistika na štěrku velmi rozšířila a není divu. Tato kola jsou skutečně všestrannými stroji jak pro začátečníky, tak pro zkušené cyklisty. Byli jsme ve hře od začátku s gravelovým kolem, které mělo ve své dna dirtové dědictví. Model rag+ se stal oblíbeným mezi našimi zaměstnanci a přáteli, a to i mezi těmi, kteří by o kole s drop barem dříve ani neuvažovali. Škála využití je nekonečná - od dojíždění do práce až po amatérské cx závody nebo prostě k použití jako fitness kolo. Několik montážních bodů vám umožní vzít si s sebou vše, co potřebujete, takže rag+ je připraven i na vaše další velké dobrodružství. Rag je zkratka pro road & gravel (silnice a šotolina) a to "plus" je tam proto, že na něm můžete jezdit se standardními silničními plášti 700c, šotolinovými plášti 700c (až 45c) nebo dokonce s 27,5" koly s plášti o velikosti až 2,2"! Rag+ 3 je novinkou v nabídce a přichází s příjemnou cenou, ale přesto je vybaven nejnovějšími technologiemi včetně pořádného pohonu 1x s kazetou s širokým rozsahem, kotoučovými brzdami a průchozími osami. Rám rag 2022 prošel revizí geometrie, díky níž je toto kolo stabilnější a pohodlnější: hlavové trubky jsou vyšší, čímž se jezdec dostává do pohodlnější pozice (i když jsme nezacházeli příliš daleko - stále chceme zachovat sportovní charakter kola), reach je delší a hlavový úhel je volnější.
S více než 150mm zdvihem vzadu a 160mm vidlicí se tento karbonový devětadvacítkový model dokáže prosadit i v těch nejdrsnějších podmínkách a zároveň se cítí skvěle na široké škále trailů. Toto kolo dokáže vyšlapat úseky, které ostatní musí projít pěšky, a přeletět úseky, které jiní musí objíždět. Nastavitelný reach a výška spodního pouzdra vám umožní vyladit kolo podle vašeho stylu jízdy a trailů, které plánujete projet. Jedinečné částečně vnitřní vedení kabelů na rámu je elegantním řešením, které se snadno servisuje. Velké, utěsněné čepy zaručují dlouhodobou bezproblémovou funkci bez servisu.
Za ta léta jsme testovali mnoho e-kol, ale žádné z nich nás skutečně neoslovilo. Trvalo nám nějakou dobu, než jsme zjistili, jaké kolo je ideální pro NS. Uvědomili jsme si, že kromě motoru je klíčová geometrie a odpružení. Hledali jsme geometrii, která se hodí pro kola s asistencí motoru, nikoli kopii našich „analogových“ produktů. Tato geometrie musí být spárována s odpružením pro těžší kolo a komponenty jako pneumatiky, brzdy a kokpit by měly mít „moto“ charakter. Věříme, že s E-FINE jsme dosáhli našich cílů.
Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".