Juniorská verze všestranného trail biku Trance je vhodná pro postavu mezi 145 a 165 cm. Základem kola je pečlivě zpracovaný hliníkový rám ALUXX SL se skvělou trail/all-mountain geometrii a 120 mm plně aktivního odpružení Maestro, které zde pracuje se vzduchovým tlumičem RockShox Deluxe Select+. Stejně jako u „dospělého“ modelu Trance, i zde je použito moderní uchycení tlumiče typu „trunnion mount“ pro vyšší citlivost odpružení a lepší útlum. Přední vidlice RockShox Recon Silver RL je vzduchová, poskytuje zdvih 120 mm, vybavena je zamykáním z řídítek a pro vysokou tuhost má Boost pevnou osu 110x15 mm. Stejný standard je použit i na zadním kole, kde je pevná osa 148x12 mm. Pokud je o další výbavu, je zde moderní 12-rychlostní řazení SRAM SX Eagle (systém 1x12), které i při jediném převodníku nabízí dostatek převodů do výjezdů i na rychlejší pasáže (kazeta má rozsah 11-50 zubů, převodník má 32 zubů). Vysoký brzdný účinek zajistí hydraulické brzdy Shimano. Pláště jsou zvoleny v kombinaci Maxxis Minion DHF 2.35 vpředu (hrubší vzorek) a Maxxis Ikon 2.35 vzadu (jemnější vzorek). A samozřejmě je tu i možnost dodatečné instalace teleskopické sedlovky s vnitřním vedením bowdenu.
Skvělé odpružení Maestro
Plně aktivní zadní odpružení Maestro, které u modelu Trance Jr. poskytuje 120 mm zdvihu, je citlivé ke všem typům nerovností, jízda v terénu tak bude mnohem příjemnější a zábavnější. A navíc u tohoto systému, který funguje na principu virtuálního (plovoucího) středu otáčení zadní stavby, nedochází k nežádoucímu pohupování při šlapání – díky tomu při jízdě neztrácíte energii a jedete plynuleji, rychleji a s menší námahou.
Lehký hliníkový rám ALUXX SL
Hliníkový rám z naší špičkové slitiny ALUXX SL je vyráběn v naší vlastní továrně. Díky tomu jsou všechny fáze výrobního procesu důkladně sledovány, aby každý rám, který opustí výrobní linku, splňoval vysoké standardy pro kvalitu a stanovené přísné tolerance pro hliníkové rámy.
Další přednosti
Pro vysokou tuhost jsou použity Boost pevné osy 110x15 a 148x12 mm. Moderní řazení SRAM SX Eagle 1x12 nabízí i při jediném převodníku dostatek převodů do výjezdů i na rychlejší pasáže (kazeta má rozsah 11-50 zubů, převodník má 32 zubů). Vysoký brzdný účinek zajistí hydraulické brzdy Shimano. Rám je připraven pro dodatečnou instalaci teleskopické sedlovky s vnitřním vedením bowdenu.
Velikosti | jedna velikost (26" kola) |
---|---|
Barva | Black/Red |
Rám | ALUXX SL Aluminum, odpružení Maestro, zdvih 120 mm |
Vidlice | RockShox Recon Silver RL, zdvih 120 mm, zamykání z řídítek, Boost pevná osa 15×110 mm |
Tlumič | RockShox Deluxe Select+ |
Řídítka | Giant Connect, 690 mm |
Představec | alloy Ahead, 50 mm |
Sedlovka | alloy, průměr 30,9 mm, délka 350 mm |
Sedlo | Giant |
Řazení | SRAM SX Eagle, převody 1×12 |
Přehazovačka | SRAM SX Eagle |
Brzdy | Shimano M201, hydraulické |
Brzdové páky | Shimano |
Kazeta | SRAM SX Eagle, 11–50 zubů |
Řetěz | SRAM SX Eagle |
Kliky | SRAM SX DUB, převodník 32 zubů |
Středové složení | SRAM DUB, press fit |
Ráfky | Giant AM 26, 30 mm vnitřní šířka |
Náboje | Giant Disc, 28 děr, Boost pevné osy 110×15 a 148×12 mm |
Dráty | nerez ocel, 14g |
Pláště | : vpředu: Maxxis Minion DHF 26×2.35 / vzadu: Maxxis Ikon 26×2.35 |
Doplňky | vodítko řetězu Giant |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla. |
Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit cyklistiku
k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě.
Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.
ZRUČNOST
Už na samém začátku zakladatel společnosti Giant King Liu věřil, že
lehčí, rychlejší a z hlediska materiálů a zpracování kvalitnější
jízdní kola učiní cyklistiku nejen zábavnější, ale také dostupnější
širšímu spektru lidí. Giant tak postupně začal měnit zavedené způsoby
výroby kol. Pokroky na sebe nenechaly dlouho čekat a zkušenosti získané
během první dekády se staly odrazovým můstkem k dalšímu rozvoji. Na
rozdíl od většiny ostatních značek jsme k výrobě kol používali
vlastní materiály, a abychom dokázali vyhovět konkrétním požadavkům na
kvalitu, zlepšovali jsme naše schopnosti v oblasti svařování a tvarování
rámových trubek.
Neustálý „hlad“ po dalším rozvoji nás dostal tam, kde nyní jsme.
Každé kolo Giant, než opustilo naše výrobní linky, prošlo rukama mnoha
zkušených lidí, kteří mu „vdechli život“. A přestože jsme se hned
na začátku pustili do neznámých vod – pevnější a lehčí materiály,
efektivnější výroba, přísná kontrola kvality – spolehlivost našich
kol a vaše důvěra ve značku Giant byly pro nás vždy na prvním místě.
INOVACE
V roce 1981 se Giant stal první značkou, která široké cyklistické
veřejnosti nabídla kvalitní a při tom cenově dostupné hliníkové rámy.
Jízdních vlastností, jaké do té doby nabízely jen drahé špičkové
stroje, si tak mohlo dopřát mnohem více lidí z různých koutů světa.
Stejnou cestou se Giant vydal v roce 1987, kdy představil svůj první
karbonový rám. Model Cadex 980 C je považován za první dostupný
silniční rám z uhlíkových vláken. K jeho výrobě bylo tehdy použito
karbonových trubek a hliníkových spojek.
Od té chvíle na seznamu inovací přibývají další a další položky,
které jsou výsledkem spolupráce našich konstruktérů a designérů
s profesionálními jezdci. A jsou to právě jejich zkušenosti a požadavky,
co nás neustále posouvá dál. Ať už je to naše špičková karbonová
technologie, vyspělý systém odpružení nebo kvalitní komponenty a
zapletená kola, veškeré inovace určené zpočátku jen pro naše závodní
týmy se prostřednictvím sériových kol postupně dostávají i k vám,
cyklistickým nadšencům. Zdokonalujeme tak nejen samotná kola, ale
i zážitky, které lidem cyklistika přináší.
INSPIRACE
Stejně důležité jako technologický vývoj a kvalita našich produktů je
pro nás i nadšení pro cyklistiku jako takovou a s tím spojené
propagování tohoto sportu. Příkladem jde samotný zakladatel King Liu (na
fotografii). Radost z jízdy na kole znovu objevil až po sedmdesátce. Nyní
i přes svůj věk tráví v sedle silničky většinu času a cestuje po
světě s jasným cílem – jeho dlouhé a mnohdy náročné cyklistické
mise nejen že motivují další zaměstnance firmy, naše prodejce a
příznivce značky Giant, aby se k němu připojili, ale také pomáhají
šířit myšlenku cyklistiky jako zdravého životního stylu.
A je to samozřejmě i naše partnerství s cyklistickými profesionály
různých disciplín, které posiluje náš vztah k tomuto sportu. Na
olympijských hrách, Tour de France nebo na Světovém poháru, všude tam se
naši jezdci mohou na Giant maximálně spolehnout. Jejich úspěchů si
nesmírně vážíme. A zatímco nás motivují, abychom v naší práci šli
neustále kupředu, příznivce cyklistiky po celém světě inspirují k tomu,
aby sedli na kolo a užili si ten skvělý pocit, jaký jim nic jiného
nenabídne. Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit
cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém
světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.