Nový Talon je navržen s ohledem na co největší jistotu a pohodlí při vašich vyjížďkách lehčím terénem, zkrátka tak, aby jízda na něm byla co nejpříjemnější. Kvalitní hliníkový rám z materiálu ALUXX má geometrii plně optimalizovanou buď pro menší kola 27,5“ která přinášejí skvěle vyvážené jízdní vlastnosti, nebo pro větší 29” kola, která terénní nástrahy překonávají s velkou lehkostí. Nejmenší velikost rámu XS bude mít pouze kola 27,5”, velikosti S až L budou nabízeny v obou rozměrech a velikost XL a nově také XXL budou mít výhradě kola 29”. O nerovnosti se postará odpružená vidlice se zdvihem 80 nebo 100 mm (v závislosti na vybrané velikosti kol). Pokud jde o další výbavu, všechny nabízené modely mají spolehlivé hydraulické brzdy, které jsou zárukou vysokého brzdného účinku a plynulého dávkování brzdné síly. Zcela optimální rozsah převodů do rychlosti i prudkých stoupání poskytnou 2-převodníky, výjimkou je v tomto ohledu nejvyšší model Talon 0, který je osazen nejmodernějším typem převodů, tedy jednopřevodníkem s 12 převody vzadu a rozsahem 10-51 zubů.
Geometrie optimalizovaná pro 27,5“ nebo 29” kola
Pokud si vyberete Talon s menšími koly, můžete očekávat skvěle vyvážené jízdní vlastnosti. Rám má více „uvolněnou“ geometrii pro velmi pohodlnou jízdní pozici a výbornou ovladatelnost kola. V případě modelu Talon 29 bude překonávání terénních nerovností s většími koly o něco jistější, protože větší průměr kola snižuje úhel náběhu, tzn. úhel, pod jakým kolo najíždí na překážku – což je pro jízdu v terénu dobré, při jízdě přes kořeny nebo kameny tak pocítíte větší stabilitu.
Hliníkový rám ALUXX SL
Lehký a zároveň dostatečně tuhý a pevný hliníkový rám ze slitiny ALUXX je vyráběn v naší vlastní továrně. Díky tomu jsou všechny fáze výrobního procesu důkladně sledovány, aby každý rám, který opustí výrobní linku, splňoval vysoké standardy pro kvalitu a stanovené přísné tolerance pro hliníkové rámy.
Další přednosti
Všechny tři nabízené modely jsou osazeny odpruženou vidlicí se zdvihem 80 nebo 100 mm (v závislosti na vybraném modelu). Zcela optimální rozsah převodů do rychlosti i prudkých stoupání poskytnou 2-převodníky, u nejvyššího modelu Talon 0 je použit nejmodernější typ převodů, tedy systém 1x12, což je jednopřevodník s 12 rychlostmi vzadu a rozsahem 10-51 zubů. Jistotu vysokého brzdného účinku vám zaručí hydraulické kotoučové brzdy.
Velikosti | : 27.5: XS, S, M / 29: S, M, L, XL |
---|---|
Barva | Black |
Rám | ALUXX Aluminum |
Vidlice | RockShox JUDY TK, zdvih 100 nebo 80 mm, uzamykatelná |
Řídítka | Giant Connect Trail, 780×31,8 mm |
Představec | Giant Sport, 7° sklon |
Sedlovka | Giant Sport, 30,9 mm |
Sedlo | Giant |
Pedály | ano |
Řazení | Shimano Deore |
Přesmykač | Shimano Deore |
Přehazovačka | Shimano Deore |
Brzdy | Shimano MT200, hydraulické |
Brzdové páky | Shimano MT200 |
Kazeta | Shimano Deore, 11–42 zubů |
Řetěz | KMC X11 |
Kliky | Praxis Cadet, převodníky 36/22 zubů |
Středové složení | cartridge |
Ráfky | Giant GX03V, alloy, dvojstěnné, 21 mm vnitřní šířka (27.5 nebo 29) |
Náboje | Giant Tracker Sport QR (rychloupínák vpředu i vzadu) |
Dráty | nerez ocel, 14g |
Pláště | Maxxis Rekon 2.4 (27.5 nebo 29) |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla. |
Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit cyklistiku
k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě.
Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.
ZRUČNOST
Už na samém začátku zakladatel společnosti Giant King Liu věřil, že
lehčí, rychlejší a z hlediska materiálů a zpracování kvalitnější
jízdní kola učiní cyklistiku nejen zábavnější, ale také dostupnější
širšímu spektru lidí. Giant tak postupně začal měnit zavedené způsoby
výroby kol. Pokroky na sebe nenechaly dlouho čekat a zkušenosti získané
během první dekády se staly odrazovým můstkem k dalšímu rozvoji. Na
rozdíl od většiny ostatních značek jsme k výrobě kol používali
vlastní materiály, a abychom dokázali vyhovět konkrétním požadavkům na
kvalitu, zlepšovali jsme naše schopnosti v oblasti svařování a tvarování
rámových trubek.
Neustálý „hlad“ po dalším rozvoji nás dostal tam, kde nyní jsme.
Každé kolo Giant, než opustilo naše výrobní linky, prošlo rukama mnoha
zkušených lidí, kteří mu „vdechli život“. A přestože jsme se hned
na začátku pustili do neznámých vod – pevnější a lehčí materiály,
efektivnější výroba, přísná kontrola kvality – spolehlivost našich
kol a vaše důvěra ve značku Giant byly pro nás vždy na prvním místě.
INOVACE
V roce 1981 se Giant stal první značkou, která široké cyklistické
veřejnosti nabídla kvalitní a při tom cenově dostupné hliníkové rámy.
Jízdních vlastností, jaké do té doby nabízely jen drahé špičkové
stroje, si tak mohlo dopřát mnohem více lidí z různých koutů světa.
Stejnou cestou se Giant vydal v roce 1987, kdy představil svůj první
karbonový rám. Model Cadex 980 C je považován za první dostupný
silniční rám z uhlíkových vláken. K jeho výrobě bylo tehdy použito
karbonových trubek a hliníkových spojek.
Od té chvíle na seznamu inovací přibývají další a další položky,
které jsou výsledkem spolupráce našich konstruktérů a designérů
s profesionálními jezdci. A jsou to právě jejich zkušenosti a požadavky,
co nás neustále posouvá dál. Ať už je to naše špičková karbonová
technologie, vyspělý systém odpružení nebo kvalitní komponenty a
zapletená kola, veškeré inovace určené zpočátku jen pro naše závodní
týmy se prostřednictvím sériových kol postupně dostávají i k vám,
cyklistickým nadšencům. Zdokonalujeme tak nejen samotná kola, ale
i zážitky, které lidem cyklistika přináší.
INSPIRACE
Stejně důležité jako technologický vývoj a kvalita našich produktů je
pro nás i nadšení pro cyklistiku jako takovou a s tím spojené
propagování tohoto sportu. Příkladem jde samotný zakladatel King Liu (na
fotografii). Radost z jízdy na kole znovu objevil až po sedmdesátce. Nyní
i přes svůj věk tráví v sedle silničky většinu času a cestuje po
světě s jasným cílem – jeho dlouhé a mnohdy náročné cyklistické
mise nejen že motivují další zaměstnance firmy, naše prodejce a
příznivce značky Giant, aby se k němu připojili, ale také pomáhají
šířit myšlenku cyklistiky jako zdravého životního stylu.
A je to samozřejmě i naše partnerství s cyklistickými profesionály
různých disciplín, které posiluje náš vztah k tomuto sportu. Na
olympijských hrách, Tour de France nebo na Světovém poháru, všude tam se
naši jezdci mohou na Giant maximálně spolehnout. Jejich úspěchů si
nesmírně vážíme. A zatímco nás motivují, abychom v naší práci šli
neustále kupředu, příznivce cyklistiky po celém světě inspirují k tomu,
aby sedli na kolo a užili si ten skvělý pocit, jaký jim nic jiného
nenabídne. Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit
cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém
světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.