MODERNÍ GRAVEL BIKE REVOLT X MÁ DÍKY ODPRUŽENÉ VIDLICI A MÍRNĚ ODPRUŽENÉ TELESKOPICKÉ SEDLOVCE JEŠTĚ LEPŠÍ SCHOPNOSTI PRO JÍZDU V HRUBŠÍM GRAVEL TERÉNU. LEHKÝ A POHODLNÝ HLINÍKOVÝ RÁM S GEOMETRIÍ OPTIMALIZOVANOU PRO PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ NABÍZÍ DÍKY FLIP CHIP ZADNÍM PATKÁM MOŽNOST MĚNIT ROZVOR KOL A PŘIZPŮSOBIT SI TAK KOLO PODLE TERÉNU NEBO OSOBNÍCH PREFERENCÍ.
Lehký hliníkový rám a odpružená vidlice
Základem modelu Revolt X je velmi lehký, vysoce tuhý a zároveň velmi pohodlný hliníkový rám ALUXX. Moderní gravel geometrie rámu je plně optimalizována pro použití odpružené vidlice se zdvihem 40 mm – jedná se o vidlici navrženou speciálně pro gravel kola, která vám umožní jezdit hrubším terénem ještě plynuleji a s větší jistotou.
Vysoký komfort
Rám má níže umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro ještě lepší pohlcování nárazů a vibrací. K vyššímu komfortu pomáhají také řídítka Contact SL XR D-Fuse, která pod zátěží mírně pruží, ovšem bez snížení tuhosti při zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla. Pro větší pohodlí v zadní části kola je použita teleskopická sedlovka, která poskytuje také mírné pružení.
Přizpůsobení kola podle terénu
Flip chip zadní patky umožňují měnit rozvor kol o 10 mm – kratší rozvor přináší vyšší hbitost kola, delší rozvor zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech a zároveň se v tomto nastavení zvětšuje prostor pro zadní plášť až na 53 mm. Rám také umožňuje volbu typu sedlovky – kromě klasické kulaté 30,9 mm je možné použít i sedlovku Giant D-Fuse, která velmi dobře tlumí nárazy a vibrace.
Barva | Cold Night/Aged Denim |
---|---|
Rám | ALUXX-Grade Aluminum, 12×142mm thru-axle, disc, flip chip dropout |
Vidlice | RockShox Rudy XPLR, 40mm, cartridge damper 12×100mm thru-axle |
Řídítka | : Giant Contact SL XR D-Fuse, 16-degree flare XS: 44cm, S: 44cm, M: 46cm, M/L: 46cm, L: 48cm, XL: 48cm |
Gripy | cork tape with gel |
Představec | : Giant Contact, 8-degree XS: 50mm, S: 60mm, M: 70mm, M/L: 80mm, L: 80mm, XL: 80mm |
Sedlovka | : Postmodern, dropper, 30.9mm with 30mm of suspension XS: 365mm / 75mm drop S: 415mm / 100mm drop M: 415mm / 100mm drop M/L: 415mm / 100mm drop L: 415mm / 100mm drop XL: 415mm / 100mm drop |
Sedlo | Giant Approach |
Řazení | SRAM Rival 1, 1×11 |
Přehazovačka | SRAM Rival 1 |
Brzdy | SRAM Rival 1 hydraulic, SRAM PaceLine rotors [F]160mm, [R]160mm |
Brzdové páky | SRAM Rival 1, left lever dropper switch |
Kazeta | SRAM Rival, 11-speed, 11×42 |
Řetěz | SRAM PC-1130 |
Kliky | : SRAM Rival D1 DUB, 40t XS: 170mm, S: 170mm, M: 172.5mm, M/L: 172.5mm, L: 175mm, XL: 175m |
Střed | SRAM DUB, threaded |
Ráfky | Giant XCT-1 Disc WheelSystem |
Náboje | Shimano cup and cone |
Dráty | stainless |
Pláště | Giant CrossCut Grip 1, 700×45c, tubeless |
Doplňky | tubeless prepared, 53mm max tire size in „long“ flip chip position, 45mm max tire size in „short“ flip chip position |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla. |
Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit cyklistiku
k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě.
Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.
ZRUČNOST
Už na samém začátku zakladatel společnosti Giant King Liu věřil, že
lehčí, rychlejší a z hlediska materiálů a zpracování kvalitnější
jízdní kola učiní cyklistiku nejen zábavnější, ale také dostupnější
širšímu spektru lidí. Giant tak postupně začal měnit zavedené způsoby
výroby kol. Pokroky na sebe nenechaly dlouho čekat a zkušenosti získané
během první dekády se staly odrazovým můstkem k dalšímu rozvoji. Na
rozdíl od většiny ostatních značek jsme k výrobě kol používali
vlastní materiály, a abychom dokázali vyhovět konkrétním požadavkům na
kvalitu, zlepšovali jsme naše schopnosti v oblasti svařování a tvarování
rámových trubek.
Neustálý „hlad“ po dalším rozvoji nás dostal tam, kde nyní jsme.
Každé kolo Giant, než opustilo naše výrobní linky, prošlo rukama mnoha
zkušených lidí, kteří mu „vdechli život“. A přestože jsme se hned
na začátku pustili do neznámých vod – pevnější a lehčí materiály,
efektivnější výroba, přísná kontrola kvality – spolehlivost našich
kol a vaše důvěra ve značku Giant byly pro nás vždy na prvním místě.
INOVACE
V roce 1981 se Giant stal první značkou, která široké cyklistické
veřejnosti nabídla kvalitní a při tom cenově dostupné hliníkové rámy.
Jízdních vlastností, jaké do té doby nabízely jen drahé špičkové
stroje, si tak mohlo dopřát mnohem více lidí z různých koutů světa.
Stejnou cestou se Giant vydal v roce 1987, kdy představil svůj první
karbonový rám. Model Cadex 980 C je považován za první dostupný
silniční rám z uhlíkových vláken. K jeho výrobě bylo tehdy použito
karbonových trubek a hliníkových spojek.
Od té chvíle na seznamu inovací přibývají další a další položky,
které jsou výsledkem spolupráce našich konstruktérů a designérů
s profesionálními jezdci. A jsou to právě jejich zkušenosti a požadavky,
co nás neustále posouvá dál. Ať už je to naše špičková karbonová
technologie, vyspělý systém odpružení nebo kvalitní komponenty a
zapletená kola, veškeré inovace určené zpočátku jen pro naše závodní
týmy se prostřednictvím sériových kol postupně dostávají i k vám,
cyklistickým nadšencům. Zdokonalujeme tak nejen samotná kola, ale
i zážitky, které lidem cyklistika přináší.
INSPIRACE
Stejně důležité jako technologický vývoj a kvalita našich produktů je
pro nás i nadšení pro cyklistiku jako takovou a s tím spojené
propagování tohoto sportu. Příkladem jde samotný zakladatel King Liu (na
fotografii). Radost z jízdy na kole znovu objevil až po sedmdesátce. Nyní
i přes svůj věk tráví v sedle silničky většinu času a cestuje po
světě s jasným cílem – jeho dlouhé a mnohdy náročné cyklistické
mise nejen že motivují další zaměstnance firmy, naše prodejce a
příznivce značky Giant, aby se k němu připojili, ale také pomáhají
šířit myšlenku cyklistiky jako zdravého životního stylu.
A je to samozřejmě i naše partnerství s cyklistickými profesionály
různých disciplín, které posiluje náš vztah k tomuto sportu. Na
olympijských hrách, Tour de France nebo na Světovém poháru, všude tam se
naši jezdci mohou na Giant maximálně spolehnout. Jejich úspěchů si
nesmírně vážíme. A zatímco nás motivují, abychom v naší práci šli
neustále kupředu, příznivce cyklistiky po celém světě inspirují k tomu,
aby sedli na kolo a užili si ten skvělý pocit, jaký jim nic jiného
nenabídne. Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit
cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém
světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.