VŠESTRANNÝ A POHODLNÝ GRAVEL BIKE REVOLT BUDE PERFEKTNÍM SPOLEČNÍKEM PŘI OBJEVOVÁNÍ SILNIC A CEST, O KTERÝCH JSTE VŽDY PŘEMÝŠLELI, ALE NIKDY PO NICH NEJELI. JEHO POHODLNÝ HLINÍKOVÝ RÁM S KARBONOVOU VIDLICÍ POSKYTUJE MOŽNOST ZMĚNY ROZVORU KOL A TAKÉ MOŽNOST POUŽITÍ TELESKOPICKÉ SEDLOVKY.
Hliníkový rám s moderní geometrií
Lehký hliníkový rám ALUXX spolu s celokarbonovou vidlicí přináší dokonalou rovnováhu tuhosti pro co nejvyšší efektivitu šlapání a poddajnosti pro vysoký komfort. Geometrie kombinuje vytrvalostní jízdní pozici s kratší zadní stavbou pro precizní ovládání, hbitost a perfektní kontrolu nad kolem. Delší reach, kratší představec a nižší střed zlepšují stabilitu v hrubším terénu.
Vysoký komfort
Rám má níže umístěné sedlové vzpěry menšího průměru pro ještě lepší pohlcování nárazů a vibrací. K vyššímu komfortu pomáhá také speciálně tvarovaná sedlovka D-Fuse a řídítka Contact XR D-Fuse – obojí společně funguje jako systém a pod zátěží mírně pruží, ovšem bez snížení tuhosti při zatáčení, stoupání nebo jízdě ze sedla (řídítka D-Fuse nejsou na modelu Revolt 2).
Přizpůsobení kola podle terénu
Zadní patky umožňují díky systému flip chip měnit rozvor kol. Kratší rozvor přináší vyšší „hbitost“ kola, nastavení na delší rozvor zlepšuje stabilitu ve vyšších rychlostech a současně zvětšuje prostor pro zadní plášť (až na 53 mm). Rám umožňuje také volbu typu sedlovky – dá použít buď „pružící“ sedlovka Giant D-Fuse nebo standardní kulatá sedlovka 30,9 mm, tedy i teleskopická.
Barva | Cordovan |
---|---|
Rám | ALUXX-grade aluminum, 12×142mm thru-axle, disc, flip chip dropout |
Vidlice | Advanced-grade composite, full-composite OverDrive steerer, 12mm thru-axle, disc |
Řídítka | : Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm XS: 42cm, S: 42cm, M: 44cm, M/L: 44cm, L: 46cm, XL: 46cm |
Gripy | cork tape with gel |
Představec | : Giant Contact, 8-degree XS: 50mm, S: 60mm, M: 70mm, M/L: 80mm, L: 80mm, XL: 90mm |
Sedlovka | Giant D-Fuse, alloy, 14mm offset |
Sedlo | Giant Approach |
Řazení | Shimano GRX RX-400, 2×10 |
Přesmykač | Shimano Tiagra |
Přehazovačka | Shimano GRX RX-400 |
Brzdy | Shimano GRX RX-400 hydraulic, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]160mm |
Brzdové páky | Shimano GRX RX-400 hydraulic |
Kazeta | Shimano HG500, 11×34 |
Řetěz | KMC X10 with Missing Link |
Kliky | : FSA Omega Adventure, 32/48 XS: 170mm, S: 170mm, M: 172.5mm, M/L: 172.5mm, L: 175mm, XL: 175mm |
Střed | FSA Mega EXO |
Ráfky | Giant S-X2 Disc wheelset, alloy |
Náboje | Giant alloy, 12mm thru-axle |
Dráty | stainless |
Pláště | Giant CrossCut AT 2, 700×38c, tubeless |
Doplňky | tubeless prepared, 53mm max tire size in „long“ flip chip position, 45mm max tire size in „short“ flip chip position |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla. |
Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit cyklistiku
k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě.
Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.
ZRUČNOST
Už na samém začátku zakladatel společnosti Giant King Liu věřil, že
lehčí, rychlejší a z hlediska materiálů a zpracování kvalitnější
jízdní kola učiní cyklistiku nejen zábavnější, ale také dostupnější
širšímu spektru lidí. Giant tak postupně začal měnit zavedené způsoby
výroby kol. Pokroky na sebe nenechaly dlouho čekat a zkušenosti získané
během první dekády se staly odrazovým můstkem k dalšímu rozvoji. Na
rozdíl od většiny ostatních značek jsme k výrobě kol používali
vlastní materiály, a abychom dokázali vyhovět konkrétním požadavkům na
kvalitu, zlepšovali jsme naše schopnosti v oblasti svařování a tvarování
rámových trubek.
Neustálý „hlad“ po dalším rozvoji nás dostal tam, kde nyní jsme.
Každé kolo Giant, než opustilo naše výrobní linky, prošlo rukama mnoha
zkušených lidí, kteří mu „vdechli život“. A přestože jsme se hned
na začátku pustili do neznámých vod – pevnější a lehčí materiály,
efektivnější výroba, přísná kontrola kvality – spolehlivost našich
kol a vaše důvěra ve značku Giant byly pro nás vždy na prvním místě.
INOVACE
V roce 1981 se Giant stal první značkou, která široké cyklistické
veřejnosti nabídla kvalitní a při tom cenově dostupné hliníkové rámy.
Jízdních vlastností, jaké do té doby nabízely jen drahé špičkové
stroje, si tak mohlo dopřát mnohem více lidí z různých koutů světa.
Stejnou cestou se Giant vydal v roce 1987, kdy představil svůj první
karbonový rám. Model Cadex 980 C je považován za první dostupný
silniční rám z uhlíkových vláken. K jeho výrobě bylo tehdy použito
karbonových trubek a hliníkových spojek.
Od té chvíle na seznamu inovací přibývají další a další položky,
které jsou výsledkem spolupráce našich konstruktérů a designérů
s profesionálními jezdci. A jsou to právě jejich zkušenosti a požadavky,
co nás neustále posouvá dál. Ať už je to naše špičková karbonová
technologie, vyspělý systém odpružení nebo kvalitní komponenty a
zapletená kola, veškeré inovace určené zpočátku jen pro naše závodní
týmy se prostřednictvím sériových kol postupně dostávají i k vám,
cyklistickým nadšencům. Zdokonalujeme tak nejen samotná kola, ale
i zážitky, které lidem cyklistika přináší.
INSPIRACE
Stejně důležité jako technologický vývoj a kvalita našich produktů je
pro nás i nadšení pro cyklistiku jako takovou a s tím spojené
propagování tohoto sportu. Příkladem jde samotný zakladatel King Liu (na
fotografii). Radost z jízdy na kole znovu objevil až po sedmdesátce. Nyní
i přes svůj věk tráví v sedle silničky většinu času a cestuje po
světě s jasným cílem – jeho dlouhé a mnohdy náročné cyklistické
mise nejen že motivují další zaměstnance firmy, naše prodejce a
příznivce značky Giant, aby se k němu připojili, ale také pomáhají
šířit myšlenku cyklistiky jako zdravého životního stylu.
A je to samozřejmě i naše partnerství s cyklistickými profesionály
různých disciplín, které posiluje náš vztah k tomuto sportu. Na
olympijských hrách, Tour de France nebo na Světovém poháru, všude tam se
naši jezdci mohou na Giant maximálně spolehnout. Jejich úspěchů si
nesmírně vážíme. A zatímco nás motivují, abychom v naší práci šli
neustále kupředu, příznivce cyklistiky po celém světě inspirují k tomu,
aby sedli na kolo a užili si ten skvělý pocit, jaký jim nic jiného
nenabídne. Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit
cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém
světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.