ŠETŘETE ENERGIÍ V NÁROČNÝCH VÝJEZDECH, AŤ SI MŮŽETE POŘÁDNĚ UŽÍT NÁSLEDNÉ DLOUHÉ SJEZDY! U NOVÝCH MODELŮ FULL-E+ PRO A FULL-E+ SX PRO MÁTE DÍKY ZCELA NOVÉMU MOTORU SYNCDRIVE PRO YAMAHA K DISPOZICI 5 REŽIMŮ DOPOMOCI. NOVÝ „PRO“ MOTOR JE NAVÍC KOMPAKTNĚJŠÍ A LEHČÍ!
Hliníkový rám ALUXX SL nabízí prostřednictvím systému odpružení Maestro 140 mm zdvihu. Karbonové horní vahadlo v sobě drží tlumiče metrického standardu, jedná se o tzv. Trunnion Mount uchycení tlumiče, které zvyšuje citlivost odpružení. Zcela nový středový motor Giant SyncDrive Pro Yamaha (80 Nm) má kompaktnější rozměry, nižší hmotnost, nabízí 5 režimů dopomoci (podpora až 360 %) a zvládne i vyšší kadenci (až 120 otáček za minutu). Energii si bere z lithiové baterie Giant EnergyPak 500 Wh integrované do spodní rámové trubky. Okamžitou odezvu na vaše šlapání a efektivní distribuci energie z baterie zajistí 4-senzorová technologie Giant PedalPlus. Multifunkční počítače Giant RideControl EVO v luxusním hliníkovém těle mají ovládání jako součást gripu, nechybí jim funkce dopomoci při vedení kola (walk assist) a pro dobíjení například mobilního telefonu je zde USB konektor. Všechny modely jsou osazeny širokými ráfky a plášti, aby jízda byla pohodlná, zábavná i bezpečná. Boost pevné osy přinášejí vyšší tuhost kola jako celku. A chybět nesmí ani teleskopická sedlovka s vnitřně vedeným ovládáním. Model označený „SX“ od ostatních odlišuje především vidlice s vyšším zdvihem 160 mm a možností okamžitého snížení zdvihu na 130 mm, což se bude hodit zejména v prudkých stoupáních. Ostatní modely disponují vpředu zdvihem 140 mm.
Velikosti | S, M, L, XL |
---|---|
Barva | Black/Blue |
Rám | ALUXX SL Aluminum, zdvih 140 mm, odpružení Maestro |
Vidlice | FOX 34 Rhythm 27.5+, zdvih 140 mm, FIT Grip tlumení, Boost pevná osa 15×110 mm, sloupek OverDrive |
Tlumič | RockShox Deluxe RT DebonAir, Trunnion Mount |
Řídítka | Giant Connect Trail, šířka 780 mm |
Představec | Giant Connect (50 mm S / 60 mm M, L / 70 mm XL) |
Sedlovka | Giant Contact Switch, teleskopická, 30,9 mm (100 mm S, M / 125 mm L / 150 mm XL) |
Sedlo | Giant Contact (Neutral) |
Pedály | Giant Original MTB-Sport, platformové |
Řazení | Shimano Deore, převody 2×10 |
Přesmykač | Shimano Deore |
Přehazovačka | Shimano Deore XT Shadow+ |
Brzdy | Shimano MT500, kotouče 200 mm |
Brzdové páky | Shimano MT500, objímky I-Spec II |
Kazeta | Shimano HG50–10, 11–36 zubů |
Řetěz | KMC X.10e, speciální pro elektrokola |
Kliky | FSA, převodníky 38/28 zubů, Boost 2× spider |
Ráfky | Giant GE35, speciální pro elektrokola, vnitřní šířka ráfku 35 mm |
Náboje | Giant eTracker Boost, speciální pro elektrokola, zapouzdřená ložiska, Boost pevné osy 15×110 / 12×148 mm |
Dráty | Sapim E-Lite, speciální pro elektrokola |
Pláště | Maxxis Rekon EXO TR 27.5×2.6, bezdušové, kevlarová patka |
Doplňky | rychlonabíječka baterie Giant EnergyPak 4A |
Motor | Giant SyncDrive Pro, powered by YAMAHA, 80 Nm, 250 W, 5 jízdních režimů |
Senzory | Giant PedalPlus 4-senzorová technologie |
Ovládací jednotka | Giant RideControl EVO, ovládání součastí gripu, funkce walk assist, micro USB konektor |
Baterie | Giant EnergyPak 500 Wh, 36 V, 13,8 Ah, Li-Ion |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění skutečné hmotnosti kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. Zvážit je ale třeba i konkurenční model, abyste získali údaj, který odpovídá skutečnosti. |
Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit cyklistiku
k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě.
Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.
ZRUČNOST
Už na samém začátku zakladatel společnosti Giant King Liu věřil, že
lehčí, rychlejší a z hlediska materiálů a zpracování kvalitnější
jízdní kola učiní cyklistiku nejen zábavnější, ale také dostupnější
širšímu spektru lidí. Giant tak postupně začal měnit zavedené způsoby
výroby kol. Pokroky na sebe nenechaly dlouho čekat a zkušenosti získané
během první dekády se staly odrazovým můstkem k dalšímu rozvoji. Na
rozdíl od většiny ostatních značek jsme k výrobě kol používali
vlastní materiály, a abychom dokázali vyhovět konkrétním požadavkům na
kvalitu, zlepšovali jsme naše schopnosti v oblasti svařování a tvarování
rámových trubek.
Neustálý „hlad“ po dalším rozvoji nás dostal tam, kde nyní jsme.
Každé kolo Giant, než opustilo naše výrobní linky, prošlo rukama mnoha
zkušených lidí, kteří mu „vdechli život“. A přestože jsme se hned
na začátku pustili do neznámých vod – pevnější a lehčí materiály,
efektivnější výroba, přísná kontrola kvality – spolehlivost našich
kol a vaše důvěra ve značku Giant byly pro nás vždy na prvním místě.
INOVACE
V roce 1981 se Giant stal první značkou, která široké cyklistické
veřejnosti nabídla kvalitní a při tom cenově dostupné hliníkové rámy.
Jízdních vlastností, jaké do té doby nabízely jen drahé špičkové
stroje, si tak mohlo dopřát mnohem více lidí z různých koutů světa.
Stejnou cestou se Giant vydal v roce 1987, kdy představil svůj první
karbonový rám. Model Cadex 980 C je považován za první dostupný
silniční rám z uhlíkových vláken. K jeho výrobě bylo tehdy použito
karbonových trubek a hliníkových spojek.
Od té chvíle na seznamu inovací přibývají další a další položky,
které jsou výsledkem spolupráce našich konstruktérů a designérů
s profesionálními jezdci. A jsou to právě jejich zkušenosti a požadavky,
co nás neustále posouvá dál. Ať už je to naše špičková karbonová
technologie, vyspělý systém odpružení nebo kvalitní komponenty a
zapletená kola, veškeré inovace určené zpočátku jen pro naše závodní
týmy se prostřednictvím sériových kol postupně dostávají i k vám,
cyklistickým nadšencům. Zdokonalujeme tak nejen samotná kola, ale
i zážitky, které lidem cyklistika přináší.
INSPIRACE
Stejně důležité jako technologický vývoj a kvalita našich produktů je
pro nás i nadšení pro cyklistiku jako takovou a s tím spojené
propagování tohoto sportu. Příkladem jde samotný zakladatel King Liu (na
fotografii). Radost z jízdy na kole znovu objevil až po sedmdesátce. Nyní
i přes svůj věk tráví v sedle silničky většinu času a cestuje po
světě s jasným cílem – jeho dlouhé a mnohdy náročné cyklistické
mise nejen že motivují další zaměstnance firmy, naše prodejce a
příznivce značky Giant, aby se k němu připojili, ale také pomáhají
šířit myšlenku cyklistiky jako zdravého životního stylu.
A je to samozřejmě i naše partnerství s cyklistickými profesionály
různých disciplín, které posiluje náš vztah k tomuto sportu. Na
olympijských hrách, Tour de France nebo na Světovém poháru, všude tam se
naši jezdci mohou na Giant maximálně spolehnout. Jejich úspěchů si
nesmírně vážíme. A zatímco nás motivují, abychom v naší práci šli
neustále kupředu, příznivce cyklistiky po celém světě inspirují k tomu,
aby sedli na kolo a užili si ten skvělý pocit, jaký jim nic jiného
nenabídne. Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit
cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém
světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.