Nové trailové kolo Faith je určené pro mladé ridery s velkými ambicemi. Navrhli jsme ho tak, aby si mladí jezdci nejen užili spoustu zábavy na svých oblíbených trailech, ale také aby se v ježdění mohli neustále zlepšovat. Postavené je na lehkém hliníkovém rámu, má přední i zadní odpružení vyladěné pro mladé jezdce a kvalitní osazení pro efektivní stoupání, spoustu trakce a jisté ovládání.
ODPRUŽENÍ VYLADĚNÉ PRO MLÁDEŽ
Zadní odpružení FlexPoint se vzduchovým tlumičem Giant Crest FloTrac Lite poskytuje 135 mm plynulého zdvihu vyladěného speciálně pro jezdce s nižší hmotností. Vpředu si 140mm vidlice Giant Crest SL FloTune Lite poradí s kameny, kořeny a dalšími nerovnostmi. Přední i zadní odpružení má minimální aktivační sílu, což mladým jezdcům poskytuje na technických trailech nejen výborné jízdní vlastnosti, ale také potřebnou jistotu.
AGILNÍ A EFEKTIVNÍ
Hliníkový rám ALUXX SL s geometrií specifickou pro mladé jezdce je osazen kvalitními a lehkými komponenty, které minimalizují hmotnost a pomáhají mladým jezdcům zvládat náročný terén. Nová zapletená kola Giant TRA WheelSystem (27,5 palce vpředu/26 palců vzadu) přebírají klíčové technologie z osvědčených kol TRA WheelSystem pro dospělé a zlepšují tak celkové schopnosti kola ve výjezdech i při akceleraci.
JISTOTA V TERÉNU
Kola TRA WheelSystem s technologií WideGuard přinášejí lehčí a pevnější ráfky, takže jezdci mohou používat nižší tlaky v pláštích pro lepší trakci a s menším rizikem defektu nebo poškození ráfku. Konfigurace mullet (tj. smíšená kola) kombinuje hravost 26“ zadního kola s lepšími schopnostmi překonávání terénních překážek 27,5“ předního kola. Teleskopická sedlovka ovládaná z řídítek umožňuje snadno optimalizovat jízdní pozici podle toho, zda se jede ve stoupání nebo ve sjezdu.
Velikosti | jedna velikost (27,5" / 26" kola) |
---|---|
Barva | Copper |
Rám | ALUXX SL-Grade Aluminum front and rear triangles, 12×148mm thru-axle, 135mm FlexPoint suspension |
Vidlice | Crest SL FloTune Lite, FloTune Lite Damper, 140mm |
Tlumič | Crest FloTrac Lite, 165/45mm, trunnion mount |
Řídítka | Giant Contact TR, 20mm rise, AL6061 aluminum,740mm |
Gripy | Giant small-hand |
Představec | Giant Contact, 8 degree, 40mm |
Sedlovka | Contact Switch AT Lite, 100mm |
Sedlo | Giant Romero |
Pedály | Giant Pinner Lite |
Řazení | MicroSHIFT Advent X Trail trigger shifter SL-M9505-R (with nanowire) |
Přehazovačka | Microshift Advent X RD-M6205AM |
Brzdy | Tektro [F]180mm, [R]160mm |
Brzdové páky | Tektro HD-J285 |
Kazeta | Microshift Advent X G-Series, 10-speed, 11×48 |
Řetěz | KMC X10 with missing link |
Kliky | ProWheel Charm, 30t, 155mm |
Střed | Press Fit |
Ráfky | Giant TRA WheelSystem, alloy, hollow rim wall construction, hookless, 30mm inner width, 40mm outer width, 21mm height, Wide Guard Technology, [F] 27.5” [R] 26" |
Náboje | [F] Giant alloy, DBL, six-bolt [R] TRA HE, DBL, 72t pawl driver, 6 bolt |
Dráty | Sapim Laser |
Pláště | [F] Maxxis Minion DHF, 27.5×2.5, 60 TPI, folding, [R] Maxxis Minion DHR II, 26×2.4, 60 TPI, folding |
Doplňky | Giant 1× chain guide |
Hmotnost | Bohužel neexistuje žádný standard vážení kol, kterého by se drželi všichni výrobci, a uvedené hmotnosti jsou často nepřesné. Pro zjištění přesné hmotnosti kola v dané velikosti je třeba nechat kolo zvážit na prodejně a stejně tak i model konkurenční značky – jedině tak budete mít pro porovnání hmotností přesná čísla. |
Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit cyklistiku
k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém světě.
Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.
ZRUČNOST
Už na samém začátku zakladatel společnosti Giant King Liu věřil, že
lehčí, rychlejší a z hlediska materiálů a zpracování kvalitnější
jízdní kola učiní cyklistiku nejen zábavnější, ale také dostupnější
širšímu spektru lidí. Giant tak postupně začal měnit zavedené způsoby
výroby kol. Pokroky na sebe nenechaly dlouho čekat a zkušenosti získané
během první dekády se staly odrazovým můstkem k dalšímu rozvoji. Na
rozdíl od většiny ostatních značek jsme k výrobě kol používali
vlastní materiály, a abychom dokázali vyhovět konkrétním požadavkům na
kvalitu, zlepšovali jsme naše schopnosti v oblasti svařování a tvarování
rámových trubek.
Neustálý „hlad“ po dalším rozvoji nás dostal tam, kde nyní jsme.
Každé kolo Giant, než opustilo naše výrobní linky, prošlo rukama mnoha
zkušených lidí, kteří mu „vdechli život“. A přestože jsme se hned
na začátku pustili do neznámých vod – pevnější a lehčí materiály,
efektivnější výroba, přísná kontrola kvality – spolehlivost našich
kol a vaše důvěra ve značku Giant byly pro nás vždy na prvním místě.
INOVACE
V roce 1981 se Giant stal první značkou, která široké cyklistické
veřejnosti nabídla kvalitní a při tom cenově dostupné hliníkové rámy.
Jízdních vlastností, jaké do té doby nabízely jen drahé špičkové
stroje, si tak mohlo dopřát mnohem více lidí z různých koutů světa.
Stejnou cestou se Giant vydal v roce 1987, kdy představil svůj první
karbonový rám. Model Cadex 980 C je považován za první dostupný
silniční rám z uhlíkových vláken. K jeho výrobě bylo tehdy použito
karbonových trubek a hliníkových spojek.
Od té chvíle na seznamu inovací přibývají další a další položky,
které jsou výsledkem spolupráce našich konstruktérů a designérů
s profesionálními jezdci. A jsou to právě jejich zkušenosti a požadavky,
co nás neustále posouvá dál. Ať už je to naše špičková karbonová
technologie, vyspělý systém odpružení nebo kvalitní komponenty a
zapletená kola, veškeré inovace určené zpočátku jen pro naše závodní
týmy se prostřednictvím sériových kol postupně dostávají i k vám,
cyklistickým nadšencům. Zdokonalujeme tak nejen samotná kola, ale
i zážitky, které lidem cyklistika přináší.
INSPIRACE
Stejně důležité jako technologický vývoj a kvalita našich produktů je
pro nás i nadšení pro cyklistiku jako takovou a s tím spojené
propagování tohoto sportu. Příkladem jde samotný zakladatel King Liu (na
fotografii). Radost z jízdy na kole znovu objevil až po sedmdesátce. Nyní
i přes svůj věk tráví v sedle silničky většinu času a cestuje po
světě s jasným cílem – jeho dlouhé a mnohdy náročné cyklistické
mise nejen že motivují další zaměstnance firmy, naše prodejce a
příznivce značky Giant, aby se k němu připojili, ale také pomáhají
šířit myšlenku cyklistiky jako zdravého životního stylu.
A je to samozřejmě i naše partnerství s cyklistickými profesionály
různých disciplín, které posiluje náš vztah k tomuto sportu. Na
olympijských hrách, Tour de France nebo na Světovém poháru, všude tam se
naši jezdci mohou na Giant maximálně spolehnout. Jejich úspěchů si
nesmírně vážíme. A zatímco nás motivují, abychom v naší práci šli
neustále kupředu, příznivce cyklistiky po celém světě inspirují k tomu,
aby sedli na kolo a užili si ten skvělý pocit, jaký jim nic jiného
nenabídne. Všechno to začalo v roce 1972 s jasným cílem – měnit
cyklistiku k lepšímu a přinášet radost z jízdy na kole lidem po celém
světě. Zakladatelé značky Giant byli mistři svého řemesla, zkušení
konstruktéři. Jejich recept na to, jak učinit cyklistiku zábavnější a
dostupnější, byl prostý: vyrábět stále kvalitnější kola. Během
čtyřicetileté cesty, kdy se Giant z malé továrny na výrobu kol stal
postupně největší cyklistickou firmou na světě, se mnohé změnilo. Jsou
tu nové materiály a pokročilé technologie. Kola, o jakých se nám v roce
1972 ani nesnilo, jsou dnes naprostou samozřejmostí. Přesto ale Giant nikdy
nezapomněl na své původní poslání – neustále zlepšovat vaše
zážitky z jízdy na dvou kolech. A abychom to dokázali, držíme se tří
hlavních zásad: zručnost, inovace, inspirace.